به گزارش افکارنیوز، غلامرضا بهروان رئیس ستاد برگزاری دربی ۷۷ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته جلسه ای هفته گذشته با استانداری، شورای تأمین داشتیم و در مورد نحوه بلیط فروشی و برگزاری برنامه های فرهنگی تصمیم گیری های لازم را انجام دادیم.

بهروان در خصوص انتخاب یک ناظر ویژه دربی ۷۷ اظهار داشت: ما از کمیته انضباطی درخواست کردیم با توجه به حساسیت بازی دربی یک ناظر ویژه انضباطی به ما معرفی کند تا در این مسابقه حضور داشته باشد.

وی درباره نحوه بلیت فروشی بازی دربی گفت: بر اساس مصوبه شورای تامین هواداران می توانند در روز بازی از کیوسک های بلیت فروشی بلیت بازی را تهیه کنند همچنین دو طرف جایگاه VIP به صورت اینترنتی فروخته می شود.

بهروان در ادامه اظهار داشت: ما آماده فروش بلیت الکترونیکی بودیم اما به خاطر اینکه شهرستانی ها دچار مشکل نشوند تصمیم گرفتیم که بلیت ها را در روز بازی در جایگاه ها به فروش برسانیم.

وی عنوان کرد: به هر حال تماشاگرانی که کارت الکترونیکی از قبل داشتند این امکان را دارند که بلیت ۱۵ هزار تومانی جایگاه VIP را از طریق اینترنت بخرند.

وی درباره وضعیت محمد رضا خلعتبری بیان داشت: باشگاه پرسپولیس مدارک خلعتبری را به ما ارائه کرد اما هنوز ITC این بازیکن به دست ما نرسیده تا کارت بازیش صادر کنیم به هر حال فدراسیون فوتبال و کمیته روابط بین المللی قرار است در مورد وضعیت قرارداد خلعتبری اظهاراتشان را به ما ارائه کنند.

وی درباره سهم هواداران دو تیم در بازی دربی خاطر نشان کرد: بر اساس مصوبه شورای تامین استان تهران سهم تماشاگران هر دو تیم ۵۰-۵۰ است چرا که هر دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال از یک شهر هستند و بازی برگشت هم به همین صورت خواهد بود.