به گزارش افکارنیوز، تیم فوتبال استقلال در مجموع چند هفته ای که بازی کرده است نتیجه ی بدی نگرفته است. فکر می کنم بازی دربی شرایط خاص خودش را دارد و اتفاقاتی که داخل زمین می افتد نتیجه ی بازی را مشخص خواهد کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال ادامه داد: وضعیت استقلال به گونه ای بود که در بازی آخر که نقش تعیین کننده ای هم داشت نتیجه ی خوبی نگرفت و آن بازی را واگذار کرد اما فکر می کنم این تیم با بازیکنانی که دارد می تواند نتیجه را به نفع خودشان به پایان برساند. البته نباید تیم پرسپولیس را دست کم گرفت چرا که آنها هم دنبال برد هستند.

طباطبائی تصریح کرد: بازی دربی همیشه حساسیت خاص خودش را دارد چرا که دو تیم پرطرفدار مقابل هم قرار می گیرند و فکر می کنم نتیجه بازی را نمی شود پیش بینی کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تأکید کرد: تفکرات بازیکنان در حین انجام بازی بسیار مهم است و نتیجه ی بازی را تفکراتشان تعیین می کند. اگر روحیه ی بالا داشته باشند مسلماً نتیجه ی خوبی خواهند گرفت. استقلال با توجه به بازی های گذشته اش توانایی آن را دارد که در این دیدار گل زنی کند تا باخت بازی قبلش را جبران کند.

وی خاطر نشان کرد: خاطره انگیزترین بازی دربی ۵ اسفند سال ۷۹ بود که ما توانستیم با توجه به نداشتن روحیه و شرایط فنی خوب بازی را یک بر هیچ از پرسپولیس بردیم.