آبی‌ها قبل از دربی گوسفند قربانی کردند

به گزارش افکارنیوز، تیم فوتبال استقلال که خود را برای دیدار مقابل پرسپولیس آماده می‌کند از ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه امروز تمرینات خود را در جمع زنده‌یاد حجازی پیگیری کرد.

هاشم بیک‌زاده، امیرحسین صادقی و لاوره غایبان تمرین امروز استقلال بودند اما ساموئل پس از حل شدن مشکلش به تمرینات آبی‌پوشان برگشت. امیرحسین صادقی در تمرینات بعد از بازی با استقلال خوزستان شرکت نکرده و به گفته قلعه‌نویی مشکلی برای بازی روز جمعه نخواهد داشت.

*با توجه به نزدیکی برگزاری بازی با پرسپولیس تماشاگران متعددی مثل روز گذشته در کمپ مرحوم حجازی حاضر شدند. آنها با در دست داشتن عکس بزرگ فرهاد مجیدی و شعاری که روی آن نوشته بود، کری‌خوانی را برای تماشاگران پرسپولیس آغاز کردند.

*هنگامی که هنوز تمرین آغاز نشده بود دوربین‌های متعدد برای پوشش تصویری و خبری تمرین استقلال به کمپ زنده‌یاد حجازی آمدند.

*پس از مصاحبه سرمربی و بازیکنان استقلال یک رأس گوسفند مقابل پای بازیکنان قربانی شد تا آنها به نوعی با این حرکت خود را برای دربی آماده کنند.

*خسرو حیدری که ظهر امروز در بیمارستان آتیه MRI گرفته بود به صورت اختصصای در گوشه‌ای از زمین با دستگاه TRX تمرین کرد.

*محمدمهدی نظری مهاجم جوان استقلال نیز امروز در کارهای گروهی آبی‌پوشان شرکت نداشت. این بازیکن به دلیل مصدومیت و احساس درد از ناحیه قوزک پا نتوانست با آبی‌پوشان تمرین کند و از همین رو تنها نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان بود.

*احمد جمشیدیان دیگر بازیکنی بود که تنها به کارهای اختصاصی پرداخت و با آبی‌پوشان تمرین نکرد.

*اصغر حیدری معروف به دکتر جکول امروز در تمرین آبی‌پوشان حضور پیدا کرده و برای دقایقی با قلعه‌نویی به گفت‌وگو پرداخت.

*در ابتدای تمرین سرمربی تیم استقلال به صورت جزئی با بازیکنان این تیم به گفت‌وگو پرداخت و از آنها خواست با جدیت در این یکی دو روز تمرین کرده و البته مراقب ساق پای یکدیگر باشند.

*بعد از صحبت‌های قلعه‌نویی بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و به کار تاکتیکی رو آوردند. محور اصلی تمرین امروز فوتبال درون‌تیمی در قالب دو گروه آبی و نارنجی بود که بازیکنان آن را پشت سر گذاشتند.

*با اعلام کادر فنی تیم استقلال بازیکنان این تیم فردا را پشت درهای بسته تمرین می‌کنند و خبرنگاران و تماشاگران حق ورود به تمرینات آبی‌پوشان را نخواهند داشت.

دیدار تیمهای استقلال و پرسپولیس روز جمعه از ساعت ۱۸ و ۵۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.