بنگر: دربی کُری خواندن ندارد

به گزارش افکارنیوز، محسن بنگر درباره آخرین شرایط پرسپولیس قبل از دربی اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به نتایجی که به دست آوردیم شرایط خوبی را در دربی داریم و آماده‌ایم تا یک بازی بسیار سخت و حساس را پشت سر بگذاریم.

وی افزود: ما باید از یک تا ۹۰ دقیقه بجنگیم و اگر می‌خواهیم پیروز شویم باید به سمت دروازه حریف حمله ببریم تا به هدف اصلی‌مان برسیم.

وی ادامه داد: ‌ به نظر من دربی کری خواندن ندارد و تیمی موفق است که در زمین خود را ثابت کند تا دل هواداران را شاد کند. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و دربی هم شرایط خودش را.

وی در پاسخ سؤالی که آیا با توجه به اینکه شما بهترین خط دفاعی را دارید، استقلال می‌تواند امیدی به گلزنی داشته باشد، گفت: ما به بازی‌های قبلی هیچ فکری نمی‌کنیم و فقط باید به آینده فکر کنیم. هفت بازی گذشته هر اتفاقی که افتاده تمام شده و الان بازی با استقلال و دربی است. ما می‌خواهیم در انتهای فصل جزو بالانشینان باشیم البته قهرمانی نیز دور از دسترس نیست.

وي در پايان تاکيد کرد: از استقلال شناخت خوبي داريم و همه ميدانيم نبايد حريف را دست کم بگيريم آنها نقاط قوتي دارند که خوب آنها را شناسايي کرديم و انشاءالله در يک بازي خوب عملکرد قابل خوبي را به نمايش بگذاريم.