حکم جلب مدیر عامل استقلال صادر می شود؟

به گزارش افکارنیوز، ناصر فریاد شیران با اشاره به اینکه چهار سال است به دنبال طلبش از باشگاه استقلال می دود خاطرنشان کرد: با وجود ملاقات ها و مذاکراتی که داشتیم در این مدت موفق نشدم طلبم را از باشگاه دریافت کنم. ظاهرا از دست فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی هم کاری برنمی آید و روز به روز بر تعداد طلبکاران این باشگاه افزوده می شود. به همین خاطر بنده به واحد شکایت ورزشی مستقر در سازمان بازرسی مراجه و از باشگاه استقلال شکایت کردم.

وی با بیان اینکه قطعا این شکایت را تا پایان پیگیری خواهد کرد و در صورت لزوم حکم جلب مدیرعامل را هم خواهد گرفت افزود: از طلبکاران پرتعداد باشگاه استقلال می خواهم که وقت شان را برای رفتن به کمیته انضباطی فدراسیون تلف نکنند. یا خودشان به سازمان بازرسی مراجعه و اعلام شکایت کنند یا اینکه به بنده وکالت بدهند تا این شکایت را پیگیری کنم.

فریادشیران تصریح کرد: در این مدت بارها با مسئولان باشگاه و آقای فتح الله زاده صحبت کرده ایم که طلب مان را دریافت کنیم اما موفق نشدیم. برای همین قصد داریم از سوی همین طلبکاران مراسمی ترتیب دهیم و در آن از مدیرعامل باشگاه استقلال به عنوان مدیری که حرف راست نمی زند تجلیل کنیم! حتی اگر شده می خواهیم به وی هدیه ای هم بدهیم!