به گزارش افکارنیوز، شهرآورد هفتاد و هفتم پایتخت در حالی قرار است روز ۱۵ شهریور ماه در ورزشگاه ۱۰۰ هزار نفری آزادی تهران برگزار شود که از حساسیت بسیاری برای هواداران و بازیکنان دو تیم پرطرفدار تهرانی برخوردار است.

«علیرضا حقیقی» عصر امروز(سه شنبه) با بیان اینکه پیش بینی نتیجه شهرآورد مشکل است، ابراز امیدواری کرد، شهرآورد ۷۷ تماشاگرپسند و در نهایت با پیروزی پرسپولیس همراه باشد.

وی به بازی هفته قبل پرسپولیس تهران مقابل فولاد خوزستان اشاره کرد و افزود: در بازی قبلی، در مقابل صدرنشین لیگ برتر عملکرد خوبی داشتیم و برای دیدار مقابل استقلال کاملا آماده هستیم.

حقیقی با بیان اینکه دیدارهای استقلال و پرسپولیس در مقابل یکدیگر همواره فراز و نشیب های زیادی دارد، گفت: امیدوارم در شهرآورد ۷۷ بازی خوبی ارایه دهیم.

** بنگر: شهرآورد برای هواداران حکم مرگ و زندگی را دارد

محسن بنگر مدافع تیم پرسپولیس نیز به خبرنگار ایرنا گفت: تیم از لحاظ روحی و جسمی در شرایط خوبی قرار دارد و خوشبختانه تمام مصدومان رسیده اند.

وی به اضافه شدن خلعتبری به تیم اشاره و ابراز امیدواری کرد، تماشاگران هر دو تیم نظاره گر بازی خوبی باشند.

مدافع تیم پرسپولیس اضافه کرد: این بازی بر خلاف بازیکنان دو تیم که مانند سایر بازی ها سه امتیاز دارد، برای تماشاگران حساس بوده و حکم مرگ و زندگی را دارد.

وی تصریح کرد: سعی می کنیم در این بازی برای دل هواداران پرسپولیس بازی کنیم زیرا باید جوابگوی آنها باشیم.

** سیدصالحی: برخورد تماشاگران استقلال برایم مهم نیست.

سیدمهدی سیدصالحی نیز در باره شهرآورد ۷۷ گفت: خوشبختانه شرایط روحی و روانی بازیکنان تیم بعد از پیروزی مقابل فولاد خوزستان بسیار خوب است و امیدوارم از سوی هر دو تیم شاهد بازی جوانمردانه و تماشاگرپسند باشیم.

اين مهاجم تيم پرسپوليس در باره برخورد هواداران استقلال نيز در اين ديدار گفت: در هر تيمي كه بوده ام با وجدان بازي كرده ام، بنابراين برايم مهم نيست برخوردها چگونه باشد.