به گزارش افکارنیوز، علیرغم پا در میانی بعضی از بازیکنان و مسئولان سپاهان، مجتبی جباری حاضر نشده برای ادامه همکاری به اصفهان برگردد. این بازیکن گفته حتی اگر بدون تیم بمانم دیگر نمی‌خواهم با کرانچار کار کنم و در سپاهان فوتبالم را ادامه بدهم، به همین دلیل جباری فعلا در تهران به سر می‌برد و هر روز تمرینات انفرادی اختصاصی را پیگیری می‌کند تا از لحاظ بدنی افت نکند.

اما یکی از مسئولان استقلال که ارتباط خوبی با مجتبی جباری و فتح الله زاده دارد بعد از صحبت با این بازیکن و تایید جباری برای بازگشت او نزد فتح الله زاده وساطت کرد.

از آنجایی که امیر قلعه‌نویی علاقمند است تا این هافبک به استقلال برگردد این مقام مسئول به سرمربی آبی‌پوشان و جباری قول داده بود مدیرعامل را راضی می‌کند اما فتح الله زاده به محض شنیدن نام جباری چنان واکنشی از خودش نشان داد که آقای واسطه جرات نکرد حرفش را ادامه بدهد و دفتر حاجی را ترک کرد.

فتح الله زاده در حالی که کاملا عصبانی بود گفت: «به هیچ وجه حرفش را نزنید. تا زمانی که من مدیرعامل استقلال هستم جباری حق ندارد به این تیم برگردد. از شما هم خواهش می‌کنم به خاطر او نزد من وساطت نکنید چرا که هیچ وقت حرف‌هایی را که در موردم زده فراموش نمی‌کنم.»

هرچند با صحبت‌های فتح الله زاده باید پرونده بازگشت جباری به استقلال بسته شود، اما تجربه ثابت کرده که مدیرعامل استقلال از مواضع خود کوتاه می‌آید و خیلی زود می‌توان او را راضی کرد، البته به شرطی که خود قلعه‌نویی چنین موضوعی را از مدیرعامل آبی‌ها بخواهد.

از سوی دیگر، جباری به کی‌روش گفته بود فعلا حال و حوصله فوتبال بازی کردن ندارم و سرمربی تیم ملی هم در پاسخ از او خواست که هر وقت به میادین بازگشت به کادر فنی تیم ملی اطلاع دهد تا دوباره دعوتش کند. در واقع کی‌روش هم بازگشت جباری به تیم ملی را منوط به حضور دوباره او در میادین کرده و از طرفی مجتبی هم تحت هیچ شرایطی نمی‌خواهد جام‌جهانی را از دست بدهد.

او می‌خواهد ۶ ماه در نیم فصل دوم لیگ برای استقلال بازی کند و پس از آن برای حضور در تیم ملی و جام‌جهانی آماده شود. طی روزهای گذشته شایعاتی شنیده شد مبنی بر این‌که شاید استقلال یکی از هافبک‌هایش نظیر نکونام، آندو یا ساموئل را به سپاهان بدهد و جباری را بگیرد. البته این معامله هنوز در حد حرف و پیشنهاد است و باید دید آیا یکی از هافبک‌های استقلال حاضر می‌شود به اصفهان برود یا نه؟!

آنچه مسلم است جباري به دلايل بسياري زندگي در تهران را به حضور در اصفهان ترجيح ميدهد و کرانچار هم از قهر او دلخور است. بقيه ماجرا برميگردد به توافق استقلال و سپاهان و البته کوتاه آمدن فتح الله زاده!