دایی: از طرفداران درخواستی دارم

به گزارش افکارنیوز، علی دایی درباره آخرین شرایط پرسپولیس برای دربی ۷۷ گفت: خدا را شکر می‌کنم که با بازگشت مصدومان‌مان همه چیز در آستانه دربی حساس برای ما خوب است. هم تیم خوب تمرین کرده و هم با انگیزه‌ای که دارند خدا را شکر می‌کنم تا الان همه چیز خوب است.

وی افزود: انگیزه بچه‌ها برای من بسیار جالب است. خدا را شکر همه چیز خوب است و انشاءالله بچه‌ها در روز بازی بتوانند کیفیت خود را در زمین مسابقه هم نشان دهند.

وی در پاسخ به سوالی که آیا شما در دربی فقط به برد فکر می‌کنید، گفت: مطمئن باشید همین طور است. ما با تمام تمرینات‌مان تمرکز خود را روی ۳ امتیاز دربی گذاشته‌ایم. اما لحظه آخر و همه چیز دست آن بالا‌سری است که چه تصمیمی می‌گیرد. یعنی دست خداست.

دایی ادامه داد: ما شناخت خوبی از استقلال داریم. به نظرم استقلال هم از ما شناخت کافی دارد و دو تیم خوب همدیگر را می‌شناسند. مطمئن باشید تیمی برنده خواهد شد که با تمرکز در این بازی در زمین مسابقه حاضر شود و با تلاش بیشتر توپ و میدان را در دست بگیرد. امیدوارم که جمعه روز پرسپولیس باشد.

سرمربی قرمزپوشان درباره تقابلش با امیر قلعه‌نویی که تاکنون شکستی مقابل پرسپولیس نداشته، گفت: اصلا من به این مسائل فکر نمی‌کنم. امیر قلعه‌نویی دوست و همکار من است و من قبولش دارم.

وی افزود: فوتبال این چیزها در آن معنی نمی‌دهد و من به این مسائل فکر نمی‌کنم. امیرخان دوست و مربی است که برای تیمش زحمت کشیده و انشاءالله باید سعی کنیم که در روز بازی فوتبال قشنگی ببینیم. من هیچ تقابلی با امیرخان ندارم و این بحث‌ها نیز من دنبالش نیستم.

دایی درباره هواداران نیز گفت: هر تلاشی که ما می‌کنیم به خاطر رضایت دل هواداران پرسپولیس است. اما قبل از دربی آنها باید این را بدانند که ما تا ثانیه و سوت پایان بازی نیاز به حمایت هواداران از تیم خودشان داریم. در دربی اتفاقات زیاد می‌افتد اما هواداران باید تا انتهای بازی پشت سر تیم خود باشند و این موضوعی بسیار مهم در دربی است.

وي در پايان يادآور شد: ما هم تمام تلاشمان را ميکنيم تا انشاءالله روز جمعه بتوانيم در يک ديدار سخت مقابل تيم خوب استقلال به هدفمان برسيم. خوشبختانه از لحاظ روحي و رواني بچهها در شرايط خوبي هستند و با آرامش و تمرکز به بازي روز جمعه فکر ميکنند. ديگر همه چيز دست خداي بزرگ است.