هاشمی‌نسب: فوتبال ما اسطوره‌کش است

به گزارش افکارنیوز، مهدی هاشمی‌نسب در حاشیه مراسم تجلیل از زنده یاد " ناصر حجازی " درباره برگزاری این گونه مراسم جهت تجلیل از پیشکسوتان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: اگر قرار باشد تجلیلی صورت گیرد، باید از پیشکسوتان باشد. البته امثال من نباید خود را پیشکسوت بدانند که باید از کسانی که متعلق به دهه چهل تا شصت بوده‌اند تجلیل شود و حتی فوتبالیست‌های دهه هفتاد هم پیشکسوت محسوب نمی‌شوند.

مدافع سابق سرخآبی‌ها ادامه داد: امثال ناصر حجازی نسل سوخته فوتبال ایران محسوب می‌شوند و تنها زحمت فوتبال برای آنان بود و اگر افتخاری در این فوتبال وجود دارد، متعلق به آنان است و در هر صورت باید از کسانی که این گونه مراسم‌ها تجلیل از بزرگان را برگزار می‌کنند، قدردانی کنم.

وی تصریح کرد: البته در کشور ما همیشه حتی بهترین مربیان را از داخل و یا خارج می‌آوریم و با گلد بیرون‌شان می‌کنیم و خوش استقبال و بسیار بد بدرقه هستیم. متاسفانه فوتبال ما اسطوره‌کش است و شما ببینید کشورهای خارجی چگونه با اسطوره‌های‌شان چکار می‌کنند، ولی در اینجا هر کس که مقداری محبوب می‌شود عده زیادی می‌خواهند او را نابود کنند و این یک چیز عادی در ایران است و از سال‌ها قبل وجود داشته و تنها متعلق به حال حاضر نیست و این گونه مراسم‌ها هیچ کمکی به برطرف کردن این مشکل نمی‌کند و فرمالیته است.

هاشمينسب درباره پيشبيني خود از داربي تهران نيز گفت: من يک سرخآبي هستم و انشاءالله تيمي که بايد ببرد، پيروز ميدان شود. من هم در پرسپوليس و هم در استقلال بازي کردم و حتي پدر و مادرم هم نميدانند طرفدار چه تيمي هستم. دو تيم قوي هستند و اميدوارم بازيکنان با تمام وجود براي خود به ميدان بروند و تيمي که مستحق باشد، پيروز شود.