درخواست عجیب رویانیان از هواداران

به گزارش افکارنیوز، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۷:۳۰ امروز پشت درب‌های بسته در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد. در این تمرین پرسپولیسی‌ها آخرین مرور کارهای تاکتیکی خود را در دستور کار خود داشتند. در شرایطی تمرین امروز پشت درب‌های بسته بود که لیدرهای این باشگاه خیلی راحت در محوطه ورزشگاه درفشی‌فر جولان می‌دادند و به راحتی تمرین را نظاره‌گر بودند. البته اطراف ورزشگاه نیز گشت نیروی انتظامی با موتور رفت و آمد می‌کرد که هیچکس تمرین سرخپوشان را از روی دیوارها هم نظاره‌گر نباشد.

یکی از لیدرهای پرسپولیس که در زمان حضور افشین قطبی در این تیم ضارب او بود و یک‌بار برخورد خشنی با او داشت در تمرین امروز حضور داشت. او دقایقی در تمرین امروز به گشت و گذار پرداخت و سپس درفشی‌فر را ترک کرد.

* در تمرین امروز خبر از سرپرست پرسپولیس سعید شیرینی نبود.

* حدود ۱۰۰ هوادار مقابل درب ورزشگاه حضور داشتند که ناگهان پلیس ۱۱۰ سر رسید و آنها را سریعا متفرق کرد حتی برخی از هواداران نیز مورد بازرسی بدنی ماموران نیروی انتظامی و پلیس ۱۱۰ قرار گرفتند.

* هواداران پرسپولیس از انتخاب فغانی به عنوان داور بازی و حضور خلعتبری در پرسپولیس بسیار رضایت داشتند.

* میثم بائو هافبک سابق تیم فوتبال استقلال و تراکتورسازی میهمان ویژه تمرین امروز بود. وی در هنگام ورود به درفشی‌فر خیلی سرحال و قبراق بود اما در هنگام خروج لنگان لنگان و روی کمرش یخ گذاشته بود البته اعلام شد وی به کلینیک باشگاه رفته اما این در شرایطی است که کلینیک باشگاه ساعت ۱۵ بسته می‌شود.

* حمید استیلی نیز در تمرین امروز حضور پیدا کرد و عملکرد قرمزپوشان را زیر نظر داشت.

* حضور همراه بازیکنان نیز در تمرین امروز ممنوع شد به همین دلیل برخی از بازیکنان سرخپوش درگیری‌های لفظی با مسئولین باشگاه که این دستور را داده بودند، پیدا کردند.

* بازیکنان پرسپولیس در تمرین امروز همه به دنبال بلیت‌های بازی استقلال و پرسپولیس و دربی ۷۷ بودند.

* علی دایی در تمرین امروز بیشتر از بازیکنان باتجربه در ترکیب اصلی خود استفاده می‌کرد و این در شرایطی است که در بازی گذشته، دایی به جوان‌ترها میدان داده بود.

* تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که هیچ مصدومی به جز حمید علی‌عسگر حضور نداشت، عسگر باید حدود ۱۰ روز دیگر دستش در گچ باشد تا تکلیفش برای بازی‌های آینده روشن شود.

* برخی از لیدرهای باشگاه پرسپولیس که به آنها برای بازی جمعه بلیت نرسیده بود با داد و فریاد مقابل درفشی‌فر همه چیز را تحت‌الشعاع کار خود قرار داده بودند.

* در انتهای تمرین محمد رویانیان در جمع سرخپوشان حضور پیدا کرد که هواداران با دیدن او فریاد زدند سردار ما از مازندران آمده‌ایم چرا نمی‌گذارید تمرین را ببینیم که رویانیان نیز با آنها گفت بهتر است به جای تمرین ما به تمرین استقلالی‌ها بروید تا ببینید چه خبر است و بعد برای ما خبرها را بیاورید اینطوری بهتر است.

*ضیاء عربشاهی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس هم در تمرین امروز حضور داشت.