درخواست هواداران از بنگر و حسینی

به گزارش افکارنیوز، بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین امروز و بدرقه محمد رویانیان مدیرعامل قرمزپوشان از کنار رختکن به هتل آزادی برای تشکیل اردوی دو روزه خود رفتند.

با دستور دایی تمام بازیکنان در این اردو حضورشان الزامی بود و فقط حمید علی‌عسگر به دلیل مصدومیت و کهندانی با تصمیم دایی به اردو نرفتند.

حدود ۲۰۰ هوادار پرسپولیس در مقابل درب ورزشگاه درفشی‌فر پس از تمرین ایستادند و بازیکنان پرسپولیس را برای دربی بدرقه کردند. آنها با وجود اینکه خلعتبری می‌خواست با توجه به اینکه کلاهی روی سرش بود به صورت ناشناس از درفشی‌فر خارج شود اما او را شناختند و به دلیل هجوم به سمت وی خلعتبری در آستانه له شدن قرار گرفت اما با پا درمیانی برخی هوداران او سریعاً سوار اتوبوس شد. هواداران همچنین بنگر و جلال حسینی مدافعان پرسپولیس را به شدت تشویق کردند و از آنها خواستند که در مهار مجیدی تمام تلاش خود را به کار گیرند. آنها همچنین از محمد نوری درخواست می‌کردند تا میانه زمین را از آن پرسپولیس کند و از غلامرضا رضایی نیز درخواست داشتند که با سرعت خود دفاع استقلال را به دنبال خود بکشاند.

علی دایی نیز پس از تمرین امروز با ماشین شخصی خود به صورت جداگانه از درفشی‌فر خارج شد تا امشب به اردوی سرخپوشان اضافه شود.

پرسپولیس فردا بعد از ظهر آخرین تمرین خود را قبل از دربی ۷۷ در ورزشگاه درفشیفر دنبال خواهد کرد.