به گزارش افکارنیوز، خسرو ابراهیمی در مورد شایعه مذاکره باشگاه مس با لوکابوناچیچ اظهار داشت: بوناچیچ سرمربی ماست و با او مشکلی نداریم که بخواهیم این مربی را از دست بدهیم. مطمئن باشید به هیچ وجه چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد.

وی در مورد اینکه از عملکرد بوناچیچ راضی هست یا نه، گفت: بوناچیچ برای ما زحمت می‌کشد و با توجه به فرصت اندکی که برای آماده سازی تیم داشت خوب کار کرده است. او نه فرصت ریکاوری و نه فرصت بدنسازی در پیش از آغاز فصل داشت.

ابراهیمی در مورد درخواست امیر قلعه‌نویی برای تعویق بازی با ذوب آهن برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: هنوز که درخواستی به باشگاه ذوب آهن دراین مورد نیامده است اما اگر چنین درخواستی بیاید من آن را با سرمربی تیم مطرح می‌کنم و نظر او برایم مهم است که ببینیم چه کاری باید انجام دهیم. اما فصل گذشته ما از سازمان لیگ خواستیم به ما فرصت بیشتری برای جذب بازیکن بدهد که این کار انجام نشد. آن هم در حالی که تیم‌های دیگر حدود دو ماه فرصت برای نقل و انتقالات داشتند اما باشگاه ذوب آهن فقط ۱۲ روز برای این کار فرصت داشت.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد دربی تهران گفت: من چه نظری میتوانم در مورد این بازی بدهم. این طرفیها زیر توپ میزدند و آن طرفیها هم همین کار را میکردند و بکش زیرش بود. نمیدانم برخی طرفدار رنگ هستند یا طرفدار فوتبال؟ جمعه ۵ مهرماه دربی اصفهان را اهالی فوتبال ببینند. ما سعی میکنیم فوتبال زیبایی ارائه دهیم. فصل گذشته هم فقط در یک دربی اصفهان ۵ گل رد و بدل شد و ما ۳ بر ۲ باختیم.