دوجنسه‌ها در لیگ بانوان!

گروه ورزشی- فوتبال بانوان به دلیل شرایط خاصی که دارد، در ایران کمتر مورد توجه رسانه هاست و اتفاقات آن توسط رسانه‌ها رصد نمی‌شود و همین کم توجهی سبب شده تا اتفاقاتی عجیب و حیرت انگیز در این حوزه رخ دهد.

به گزارشافکارنیوز؛ در طول سال‌های اخیر یکی از بحث‌های جنجالی در این حوزه، حضور دوجنسه‌ها در فوتبال بانوان بوده که به دلیل شرایط خاص فیزیکی و توانایی‌های بیشتر نسبت به قشر بانوان مورد توجه قرار می‌گیرند و تیم‌ها بواسطه حضور این بازیکنان موفقیت بیشتری کسب کنند! شایعه‌ای که همیشه قویا توسط مسئولین فدراسیون و کمیته بانوان فدراسیون فوتبال تکذیب شده، اما این روز‌ها به شکل عجیبی در جریان فصل جدید لیگ بر‌تر بانوان رواج پیدا کرده و آش به اندازه‌ای شور شده که اعتراض رسمی برخی از تیم‌ها را به همراه داشته است.

فدراسیون فوتبال پیش از آغاز فصل ادعا کرده بود اجازه حضور بازیکنان دوجنسه را در لیگ فوتبال بانوان نمی‌دهد و در این خصوص از برخی بازیکنان مشکوک دوجنسه در لیگ بر‌تر آزمایش خواهد گرفت و آن‌ها تحت هیچ شرایطی اجازه حضور در لیگ بانوان را نخواهند داشت، ادعایی که سبب شد تا برخی از تیم‌ها به طرز ناگهانی و مشکوکی قرارداد خود با برخی از بازیکنانشان را کنسل کنند اما ظاهرا برخی از تیم‌ها توانسته‌اند که قانون را دور زده و با خیال راحت از بازیکنان دوجنسه در ترکیب خود در‌‌ همان هفته نخست لیگ بر‌تر استفاده کردند.

در همین رابطه برخی از تیمها که از بازیکنان دوجنسه استفاده نمیکنند، اعتراض رسمی و کتبی خود را به فدراسیون اعلام کرده و تهدید کردهاند که در صورتیکه با این تخلف برخورد نشود، اعتراض خود را بین اللملی کرده و به فیفا خواهند کشاند.