رئال مادرید: اوزیل اختلال روانی دارد

به گزارش افکارنیوز، مسوت اوزیل در آخرین روز فصل جابجایی از رئال مادرید جدا شد و به لیگ فوتبال انگلیس رفت تا پیراهن آرسنال را بر تن کند.

اوزیل پس از جدایی از رئال مادرید به انتقاد از سران این باشگاه پرداخت و آنها را دلیل اصلی جدایی خود از این تیم دانست.

سایت باشگاه رئال مادرید به سخنان اوزیل واکنش نشان داد و او را به اختلال روانی و ضعف ذهنی متهم کرد: " خارج شدن اوزیل از فهرست آنچلوتی نوعی بازگشت به عقب بود اما آنچه باعثشگفتی و تعجب ما شده سخنان توهین آمیزی است که اوزیل درباره باشگاه رئال مادرید بر زبان آورد. سخنان او بی اساس است. پیداست که اوزیل از اختلال روانی رنج می برد. او با این سخنان بی پایه و اساس هواداران رئال مادرید را شوکه کرد. در اینجا از اوزیل به عنوان زیدان جدید یاد می کردند. او با این سخنان همه چیز را از بین برد. "

پس از جدایی اوزیل از رئال مادرید بسیاری از هواداران این تیم ابراز ناراحتی کردند و حتی در مراسم معارفه بیل صدای اعتراض آنها به گوش رسید که فلورنتینو پرس رییس باشگاه آنها را به سکوت فراخواند. البته در این میان عده ای هم وجود دارند که با جدایی اوزیل موافق هستند و معتقدند او در فوتبال انگلیس موفق نخواهد شد.

اوزیل در گفت‌وگویی که با روزنامه دی ولت آلمان داشت، گفت: آرسنال ونگر چیزهایی را به من گفت که در رئال مادرید آنها را نیافتم مثل شفافیت، اعتماد و احترام. این فاکتورها را در رئال نیافتم و همین مسئله باعثشد تا این تیم را ترک کنم. ونگر در گفت‌وگویی که با هم داشتیم از نقشی که باید در آرسنال بر عهده گیرم با شفافیت هر چه تمامتر سخن گفت. بدون شک بعد از این سخنان ونگر آرسنال را انتخاب می‌کردم حتی اگر به صورت مجانی به این تیم می پیوستم. من تصمیم خودم را گرفته بودم و در هر حالتی به تیم ونگر می‌آمدم. خوشحالم الان پیراهن آرسنال را بر تن می کنم. امیدوارم بتوانم جواب اعتماد سرمربی تیم را بدهم.