مویس شادمان از نخستین پیروزی در اولدترافورد

به گزارش افکارنیوز، منچستر یونایتد در آغاز هفته‌ چهارم لیگ برتر انگلیس موفق شد با دو گل کریستال پالاس را شکست دهد تا با هفت امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گیرد.

دیوید مویس، سرمربی منچستر یونایتد از عملکرد شاگردانش راضی است. او پس از پایان بازی در گفت و گو با شبکه تلویزیونی باشگاه منچستر یونایتد گفت: بسیار خوشحالم. بازیکنان بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و بارها شاهد حرکات تاکتیکی بودیم. از آغاز بازی توپ و میدان را در اختیار داشتیم و بارها روی دروازه حریف موقعیت ایجاد کردیم، اما نتوانستیم به خوبی از آنها استفاده کنیم.

او ادامه داد: در شرایط سخت روحی قرار گرفته بودیم، اما خوشبختانه قبل از این که نیمه اول به پایان برسد، صاحب یک ضربه پنالتی شدیم و فان پرسی آن را به گل تبدیل کرد. معتقدم که فرگوسن هم از این پیروزی خوشحال است. او در ورزشگاه شاهد نمایش خوب شاگردان سابقش بود. بازیکنان منچستر یونایتد وظیفه خود را به خوبی در میدان انجام دادند. در این دیدار دروازه‌ ما بسته ماند و این نکته مثبتی است. در حال حاضر تلاش می‌کنیم تا در خط دفاعی خود را تقویت کنیم، به همین خاطر بسته ماندن دروازه‌ موضوع بسیار مهمی است.

در دقيقه (۴۵) اشلي يانگ، هافبک منچستر يونايتد در صحنه اي مشکوک با خطاي بازيکن کريستال پالاس متوقف شد و داور اعلام ضربه پنالتي کرد که اين اعتراض بازيکنان کريستال پالاس را به دنبال داشت، با اين حال مويس معتقد است که خطا بر روي يانگ پنالتي بوده و اين خطا در داخل محوطه جريمه رخ داد: " به خوبي آن صحنه را ديدم. قسمتي از بدن يانگ خارج از محوطه جريمه بود، اما با اين حال معتقدم که خطاي پنالتي درست بود."