به گزارش افکارنیوز، فوتبال اصفهان دیروز شاهد یک اتفاق عجیب و تا حدودی دور از انتظار بود که شنیدن این ماجرا در نوع خود می تواند برای دوستداران فوتبال جذاب و سوژه خواندنی باشد. این گزارش کوتاه را بخوانید تا بهتر متوجه این موضوع شوید.

ماجرا از این قرار است که خیلی ها نمی دانند که سعید آذری قهرمان سابق تیم ملی وزنه برداری که بعد از چند سال دوری از باشگاه ذوب آهن آخر وقت دوشنبه شب برای بار دوم حکم مدیرعاملی این باشگاه قدیمی را گرفته است با علیرضا رحیمی مدیرعامل مستعفی سپاهان این شهر نسبت باجناق کوچک تر را دارد.

نکته جالب ماجرا هم اینجاست که این بار کناره گیری باجناق بزرگتر یعنی علیرضا رحیمی بازیکن سابق و قدیمی سپاهان و رئیس ۱۷ ساله فدراسیون هندبال مصادف با آمدن دوباره سعید آذری به عرصه مدیریت شد. در حالی که سه سال پیش این ماجرا به شکل دیگری رخ داد و خروج با تاخیر آذری با وجود بر جا گذاشتن کارنامه ای موفق در عرصه مدیرعاملی ذوب آهن با آمدن رحیمی پس از سال ها انتظار به فوتبال و دیگر تیم باشگاهی نصف جهان سپاهان همراه بوده است.

با این توضیح که علیرضا رحیمی خود از بازیکنان قدیمی باشگاه سپاهان در مسابقات جام تخت جمشید بوده و از محبوبیت خاصی هم در میان طرفدران این باشگاه برخوردار بوده است.

هر چند دست سرنوشت و تقدیر اجازه نداد که این دو باجناق بتوانند بطور همزمان در راس مدیرعاملی دو باشگاه بزرگ اصفهانی با یکدیگر رقابت کنند و هر بار آمدن یکی مصادف با رفتن آن دیگری شده است.

در مورد رحیمی گفته می شود که او با کنار رفتن از باشگاه سپاهان به احتمال فراوان و با خواست قاطع اهالی هندبال با فراهم شدن شرایط برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون های ورزشی بزودی دو باره نامزد سکانداری این رشته ورزشی خواهد شد.

گفتنی است هندبال ایران پس از رفتن رحیمی تمامی عناوین خوب گذشته اسش را از دست داده و هم اکنون شرایط چندان مطلوبی ندارد.