کشتی گیران و مردم سال سختی راسپری کردند!

به گزارش افکارنیوز، رسول خادم با بیان این مطلب افزود: دو کشتی گیر مدال آور ما یزدانی و لشگری علیرغم آسیب دیدگی جدی با غیرت و شجاعت صاحب مدال شدند، حسن رحیمی با فاصله بسیار زیاد با حریفانش درخشید و مردم زحمات مسعود اسماعیل پور را بروی تشک مبارزه دیدند.

وی ادامه داد: در حال حاضر روسها در صدر قرار دارند و چهارشنبه در روز پایانی عزت اله اکبری که یک جوان ۲۲ ساله است در نخستین تجربه حضور در رقابتهای جهانی چند رقیب جدی را پیش رو دارد و امیدوارم کمتر از خودش کشتی نگیرد.

دارنده مدال طلای المپیک در مورد مشکلات مهدی تقوی اظهار داشت: تقوی در دو سه ماه گذشته مشکلات شخصی خاصی داشت، علیرغم این موضوع در مسابقات انتخابی شرکت کرد و با توجه به مسائل مختلفی مانند فوت مادرش و از سوی دیگر فشار وزن کم کردن نتوانست در این رقابتها موفق شود. امیدوارم این مهره ارزشمند در کشتی حفظ شود.

دارنده دو مدال طلای جهان در مورد شرایط کمیل قاسمی تصریح کرد: کمیل قاسمی پس از کسب مدال برنز المپیک در این رقابتها با یک بار روانی و فشار جدی مواجه بود و نتوانست این موضوع را حل کند و خیلی کمتر از خودش ظاهر شد. وی تاکنون در یک سال اخیر سه باردلاگنف آمریکایی را شکست داده بود. کمیل راه طولانی را پیش رو دارد و امیدوارم با استفاده از این تجربه گرانبها بتواند در المپیک آینده مدال خوشرنگی کسب کند.

دارنده مدال برنز المپیک بارسلون درباره عملکرد خوب کشتی گیران ایران مقابل روس ها و ریخته شدن ترس از این قدرت کشتی جهان گفت: متاسفانه ذهنیت بدی از کشتی گیران روس در فکر ایرانی ها در چند سال اخیر شکل گرفته بود، که خوشبختانه با وضعیتی که کشتی آزاد ایران پیدا کرده می توانم بگویم که این ترس و ذهنیت حالا به روسها منتقل شده است، چرا که بدن های آماده و وضعیت فنی خوب کشتی گیران ما را می بییند و این مساله باعثمی شود که حالا آنها از مصاف با ما ترس داشته باشند.

دارنده مدال نقره جهان افزود: ما سال سختی داشتیم و از سال گذشته و بعد از المپیک، کشتی با تمام تنگ دستی ها خودش را کشاند تا کار زمین نماند و من در مقابل مردم وظیفه دارم و تا زمانی که فضای کار اجازه دهد هر جای دیگر هم باشم در کنار تشک باقی بمانم.