پورکیانی: ویسی تا هر روزی که بخواهد مربی استقلال است

به گزارش افکارنیوز، علی پورکیانی در مورد وضعیت تیم فوتبال استقلال خوزستان اظهار داشت: پس از بازی بدی که مقابل سپاهان انجام دادیم تیم ما شکل خودش را پیدا کرده و طی روزهای گذشته تمرینات منظمی را انجام دادیم. در حال حاضر هم با این هدف به شیراز می‌رویم که مقابل فجر پیروز شویم. بدون شک تیم ما پتانسیل برد در این دیدار را دارد.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان با اشاره به تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز گفت: فجر در بازی‌های قبلی خود می‌توانست بازنده نباشد اما به نتایج خوبی نرسید. شیرازی‌ها تیم خوبی دارند و یاوری هم مربی بزرگی است به همین خاطر نباید فجر را دست‌کم بگیریم. باید بازی خوبی را به نمایش بگذاریم تا امتیاز بگیریم.

وی با بیان اینکه «فجر و سایر تیم‌های لیگ تقریباً در یک سطح قرار دارند»، ‌ در مورد تاثیر تغییرات کادر فنی فجر بر عملکرد بازیکنان این تیم گفت: قطعاً تغییرات می‌تواند روی تیم‌ها تاثیر مثبتی داشته باشد ولی ما به اتفاقاتی که در تیم حریف رخ داده است کاری نداریم و به فکر تیم خودمان هستیم.

پورکیانی ضمن تاکید بر اینکه از ویسی حمایت خواهند کرد، گفت: ضمن احترامی که به تماشاگران می‌گذارم باید بگویم پای ویسی خواهیم ایستاد و از او حمایت می‌کنیم. مطمئنا تا پایان فصل ۹۳-۹۲ او مربی ما خواهد بود.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: ویسی تا هر روزی که خودش بخواهد می‌تواند در استقلال بماند.

او همچنین در مورد رتبه استقلال در پایان فصل نیز گفت: به امید خدا فکر می‌: کنم در پایان فصل تیم ما رتبه تک‌رقمی خواهد داشت.

علی پورکیانی درباره اینکه گفته می‌شود بازی استقلال خوزستان مقابل فجرسپاسی در زمین چمن مصنوعی دستغیب برگزار خواهد شد، گفت: هیچ تیمی روی چمن مصنوعی بازی نخواهد کرد، نه ما، نه فجر و نه خود فدراسیون این موضوع را قبول نخواهد کرد، چرا که چمن مصنوعی کاملاً رد شده است.

وی تصریح کرد: قطعاً بازی ما در حافظیه برگزار خواهد شد، زیرا ورزشگاه دستغیب کیفیت و ظرفیت لازم را ندارد و تماشاگران کمتری میتوانند در آن حاضر شوند. سازمان لیگ هم براساس ابلاغی که به ما داده ورزشگاه حافظیه را به عنوان محل برگزاری بازی فجر - استقلال خوزستان مشخص کرده است. بنابراین اگر قرار باشد تغییراتی هم صورت بگیرد برای هفتههای آینده خواهد بود.