رویانیان: دعا می کنم استقلال برنده نشود!

به گزارشافکارنیوز، شرکت پیشکسوت های پرسپولیس با اهدای یک واحد آپارتمان به خانواده مرحوم سبزی، کار قشنگی انجام داد. محمد رویانیان البته می گوید، او و همکارانش در پرسپولیس هنوز شرمنده پیشکسوت های پرسپولیس هستند. مدیرعامل قرمزها در این باره توضیحاتی می دهد و همچنین درباره بازی استقلال در آسیا و دیدارشان با سپاهان در لیگ، حرف هایی می زند.

آقای رویانیان، شرکت پیشکسوتان پرسپولیس کار قشنگی با اهدای یک خانه به خانواده مرحوم سبزی، انجام داد.

ما که تا الان برای این عزیزان کاری انجام نداده ایم. پیشکسوت ها به نوعی آینده باشگاه هستند و می توانند به پرسپولیس کمک زیادی کنند. امیدواریم بتوانیم همیشه از آنها درس بگیریم. ما باید به گذشته خودمان افتخار کنیم. قوام و حیات پرسپولیس هم به همین عزیزان بستگی دارد. پیشکسوت مثل پدر و مادر برای یک آدم هستند، مگر می شود ما بگوئیم پدر و مادر نداشته ایم؟ پس پرسپولیس هم هیچوقت نمی تواند این عزیزان را فراموش کند، انها چنین جایگاهی دارند.

البته همیشه پیشکسوت ها فراموش می شوند و رفتار خوبی با آنها انجام نمی شود.

من هم قبول دارم که ما تا به حال کاری نکرده ایم. در این دو سال یکی از بزرگترین آرزوهای من این بود که وضعیت پیشکسوت ها را سازماندهی کنم. ما با تاسیس شرکت پیشکسوت های پرسپولیس، سعی کردیم که به این عزیزان حقوق ماهیانه بدهیم. آنها را بیمه کنیم. خوشبختانه توانسته ایم ۱۸۰ صندلی برای این عزیزان در ورزشگاه ازادی بگیریم. هر کدام از این عزیزان هر وقت که خواستند می توانند بازی های را از ورزشگاه ببیند. یک سری اردوهای زیارتی و تفریحی هم داریم. مثلا همین امروز(دیروز) برای سفر زیارتی که ترتیب داده ایم، قرعه کشی کردیم و اسم ها در آمد. در طول سال هم سفر تفریحی خواهیم داشت. اینها کارهای کوچک و ناقابلی است که ما انجام داده ایم.

البته این کارها را می کنید توقع پیشکسوت های استقلال از فتح ا… زاده زیاد می شود.

ما کاری به فتح ا… زاده یا هر باشگاه و یا مدیران قبلی پرسپولیس نداریم. این شیوه مدیریت من است. همیشه هر جا رفتم، سعی کردم که پیشکسوت های آن سازمان را احیا کنم. امیدوارم این ماموریت را در پرسپولیس هم انجام دهیم. البته قطعا تا الان کار زیادی نکرده ایم و شرمنده پیشکسوت ها هستیم. دست همه پیشکسوت ها را می بوسیم و به آنها افتخار می کنیم. البته گاهی تلخ هستند و گاهی شیرین…

استقلال امروز در آسیا بازی دارد. برای این تیم دعا می کنید؟

به هر شکل دوست داریم استقلال نتیجه بگیرد. نمی توانم بگویم برای آنها دعا می کنم ولی استقلال الان موقعیتی ملی دارد. یعنی باید از این تیم حمایت کنیم. استقلال در آسیا رقیب ما نیست به همین خاطر پیروزی اش برای ما بسیار خوشایند خواهد بود. امیدوارم که این اتفاق خوب بیفتد و آنها امروز برنده شوند. قطعا برد استقلال در آسیا ما را خوشحال می کند.

*بازی با سپاهان را در پیش دارید. برنده این بازی می شوید؟

خب سخت است ولی امید زیادی داریم که برنده این بازی باشیم.

*با خودتان آب به اصفهان می برید؟

به این بحثنپردازید. سوال دیگری بپرسید.

آقای رحیمی هم از سپاهان رفتند؛ در آستانه بازی با شما. البته اختلاف های شما و او، سوژه مطبوعات بود.
آقای رحیمی مدیر خوبی بود. آدم با شخصیتی بود و فوتبالی حساب می شد. گاهی ما با ایشان به اختلاف می خوریم ولی اختلاف های ما از سر دشمنی و کینه نبود. اصلا با هر کسی که در فوتبال دعوا می کنیم، از کینه نیست. بالاخره پیش می آید که در کار ما با برخی دوستان به اختلاف نظر بخوریم. من برای ایشان همیشه احترام قابل هستم و امیدوارم هر جا هستند موفق باشند.