مشکلاتم با شیرینی برطرف شده است

به گزارش افکارنیوز، شجاع خلیل‌زاده درباره دیدار حساس روز جمعه مقابل پرسپولیس در اصفهان، استعفای رحیمی مدیرعامل باشگاه و مسایل دیگر صحبت‌های زیر را انجام داد.

* تسنیم: شرایط سپاهان برای بازی با پرسپولیس چطور است؟

با توجه به پیروزی هفته گذشته مقابل استقلال خوزستان به لحاظ روحی‌ و روانی شرایط خیلی خوبی داریم و آماده دیدار با پرسپولیس هستیم. بازی در اصفهان برای هر تیمی سخت است و برای ما فرق نمی‌کند حریف‌مان پرسپولیس باشد یا استقلال. ما برای پیروزی و کسب ۳ امتیاز به میدان می‌رویم. البته پرسپولیس هم با علی دایی نتایج خیلی خوبی گرفته است و قابل احترام است.

* تسنیم: استعفای رحیمی از مدیرعاملی سپاهان و حاشیه‌های ایجاد شده در این باره تاثیری در روحیه بازیکنان در آستانه بازی با پرسپولیس نداشته است؟

نمی‌توانیم بگوییم تاثیری ندارد اما بازیکنان می‌دانند بازی با پرسپولیس حساس است و باید تمرکزمان را روی این دیدار بگذاریم، ضمن این که مسائل مدیریتی به باشگاه مربوط است و ربطی به بازیکنان ندارد.

* تسنیم: اما همه بازیکنان جدید سپاهان از جمله تو توسط رحیمی به سپاهان پیوستید.

قبول دارم که ما با رحیمی قول و قرار گذاشتیم و به سپاهان آمدیم اما اتفاقی است که رخ داده و نمی‌توانیم کاری بکنیم. اگر رحیمی در سپاهان می‌ماند می‌توانست خیلی کمک کند.

* تسنیم: فصل گذشته حاشیه‌های عجیبی در اصفهان رقم خورد و چند نفر از بازیکنان پرسپولیس رفتارهای عجیبی از خود در زمین مسابقه نشان دادند. امکان تکرار این مسئله هست؟

شنیده‌ام پرسپولیسی‌ها قصد دارند با خودشان آب معدنی بیاورند تا برای آنها مشکلی پیش نیاید! با این شرایط اگر اتفاق مشابهی رخ دهد معلوم می‌شود ایراد از میزبانی سپاهان نبوده و نیست.

* تسنیم: تو یکی از بازیکنان مدنظر پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات بودی ولی در نهایت به سپاهان پیوستی. سعید شیرینی معتقد بود تو پرسپولیس را «دور» زدی و به سپاهان رفتی.

با شیرینی مشکلات زیادی داشتم ولی اکنون همه مسائل برطرف شده است. اکنون بازیکن سپاهان هستم و از این انتخاب راضی. مشکلی هم با هیچ کدام از پرسپولیسی‌ها ندارم.

* تسنیم: قبول داری سپاهان در این فصل در حد انتظار نتیجه نگرفته است؟

بله اما این مسئله را هم در نظر بگیرید که خیلی از بازیکنان تازه به تیم اضافه شده‌اند و برای هماهنگی نیاز به زمان داریم. بازی به بازی که جلوتر می‌رویم بهتر می‌شویم و مطمئن باشید سپاهان در آینده نتایج خیلی خوبی کسب خواهد کرد.

* تسنیم: پیروزی در این بازی می‌تواند شما را به سوی صدرنشینی سوق دهد. به نظرت این اتفاق رخ خواهد داد؟

کاملا درست است. این بازی یک مومقعیت مناسب برای بازگشت ما به کورس بالای جدول محسوب میشود، البته پرسپولیس با علی دایی تیم خیلی خوبی نشان داده ولی از طرف دیگر ما هم سپاهان هستیم و برای قهرمانی میجنگیم.