به گزارش افکارنیوز، حمید زینی‌زاده در مورد دیدار تراکتور‌سازی مقابل داماش گیلان گفت: امشب به تهران سفر و فردا هم به رشت سفر می کنیم شرایط تیم بسیار خوب است در این هفته تمرینات مناسبی را برگزار کردیم و بازیکنان کاملا آماده هستند تا در این دیدار نمایش خوبی ارائه کنند. امیدواریم بتوانیم دست پر رشت را ترک کنیم و هواداران را شاد کنیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود موضوع فلاویو لوپز در حال حل شدن است اظهار داشت: به هر حال او می‌خواهد از ما رضایتنامه بگیرد تا به تیم دیگری بپیوندد و ما نیز با توجه به اینکه قرارداد داریم درخواست ترانسفر کردیم. کمیته انضباطی باشگاه هر ماه تشکیل جلسه می‌دهد و گزارش این جلسه که در مورد غیبت لوپز است را در اختیار فیفا قرار می‌دهیم. همانطور که گفتم یک باشگاه لهستانی به صورت غیررسمی و یک باشگاه رومانی به صورت رسمی درخواست رضایتنامه این بازیکن را کرده بودند و ما گفتیم باید ۴۰ درصد مبلغ قرارداد او را به ما بدهند. به هر حال این موضوع را دیگر به خودش سپردیم تا با پرداخت این پول بتواند رضایتنامه بگیرد.

مدیرعامل تراکتور‌سازی در مورد اینکه شایعه شده قرار است آرش برهانی و کریم انصاری فرد با هم معاوضه شوند عنوان کرد: اصلا چنین چیزی صحت ندارد و این موضوع در حد شایعه است اصلا صحبتی در مورد ترانسفر نمی‌کنیم و این مسئله از سوی ما تکذیب می‌شود. شاید این صحبت‌ها برای بر هم زدن تمرکز بازیکنان ما مطرح شود اما به هیچ وجه صحت ندارد.

زینی‌زاده در مورد وضعت علی کریمی خاطرنشان کرد: متاسفانه در تمرین علی کریمی کمی دچار مصدومیت شد. او به تهران رفته تا این مشکل را پیگیری کند. انشاءالله هرچه زودتر او بتواند به شرایط مسابقه برسد.

وي در پايان در مورد اينکه قرار بود در اين هفته بخشي از قرارداد بازيکنان پرداخت شود و کليه پرداختيها به ۳۰ درصد برسد گفت: ديروز در تهران بودم و اين موضوع را پيگيري کردم. کليات مسئله حل شده بعد از ديدار مقابل داماش به تهران بازميگردم تا رسيدن پول را حل کنيم. انشاءالله در اوايل هفته آينده به بازيکنان بخشي از قراردادشان را پرداخت ميکنيم.