کاملترین گزارش از اتفاقات داخل هتل استقلال!

به گزارش افکارنیوز، درباره‌ی حوادثرخ داده دیشب در هتل تپناکورن تایلند، گفت: شب گذشته در استخری که مشرف به اتاق بازیکنان استقلال بود، تعداد زیادی دختر و پسر در حالتی زننده حضور داشتند و صدای وحشتناک موزیک آنها هم به گونه‌ای بود که شیشه اتاق‌های بازیکنان استقلال می‌لرزید. من به همراه آقای ماجدی ابتدا نزد مسئولان هتل رفتیم که آنها گفتند این جشن تا ساعت دو صبح طول می‌کشد. در ادامه پیش ناظر بازی رفتیم و از او کمک خواستیم. او خواست تا از این صحنه‌ها فیلم و عکس بگیرد که مسئولان هتل مانع شدند و پس از پیگیری این امر که مدیر هتل کجاست گفته شد که او حضور ندارد. در ادامه ناظر بازی خواستار دیدن دستیار مدیر هتل شد که گفتند او در بیمارستان است. هیچیک از مسئولان تایلندی تلفن ناظر بازی را جواب ندادند و خود ایشان گفت به طور قطع رفتار تایلندی‌ها از قصد و عمد بوده است و از این جهت هیچ شکی ندارد.

او در ادامه افزود: به هر حال خود ما یک سری فیلم گرفته‌ایم و قرار است نامه‌ای هم بزنیم و به همراه گزارش ناظر بازی به AFC ارسال کنیم. جالب آنجاست که ما حتی درخواست کردیم بجای حضور در طبقه چهارم که کنار استخر بود به طبقه هفتم یا هشتم منتقل شویم ولی مسئولان هتل گفتند که آن طبقات پر هستند و البته دروغ می‌گفتند بعد از این جشن، افراد حاضر در استخر به اتاق‌های کنار بازیکنان استقلال منتقل شدند و به خاطر شرایط غیر عادی که داشتند، مدام عربده می‌کشیدند. در نهایت ما چون چند اتاق در طبقه هفتم داشتیم، اکثر بازیکنان را به آنجا منتقل کردیم و اکثریت بازیکنان موفق شدند نهایتا تا ساعت دو بامداد بخوابند.

مدیر رسانهای آسیایی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا این مسئله در روند روحیه بازیکنان استقلال موثر بوده است یا خیر، بیان کرد: خیر، امروز که با بازیکنان صحبت میکردیم گفتند که ما حرفهای تر از آن هستیم که روی ما این مسائل تاثیر بگذارد و اقدام آنها انگیزه ما را بیشتر میکند. با وجود همه کارشکنیها ما آماده هستیم و انشاءلله به مرحله بعدی صعود میکنیم.