کونته: بازی با کپنهاگن نفرین شده بود

به گزارش افکارنیوز، یوونتوس در نخستین بازی اروپایی این فصل خود در خانه کپنهاگن دانمارک در شرایطی به تساوی یک بر یک تن داد که ۲۲ موقعیت گلزنی روی دروازه میزبان خود به وجود آورد که این رقم بیش از موقعیت‌های خطرناک هر یک از ۱۵ تیم‌ دیگری بود که در شب نخست دور اول مرحله گروهی به میدان رفتند.

آنتونیو کونته پس از این بازی که تا حدوی شبیه بازی فصل گذشته تیمش در خانه نورژلند دانمارک بود(بازی که آن هم با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد) به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: فکر نمی‌کنم در این بازی هیچکس در تیم حریف دست‌کم گرفته شده باشد به خصوص بعد از درس خوبی که از بازی فصل گذشته گرفتیم، هرچند این بازی از بازی برابر نورژلند هم بدتر بود. این بازی نفرین شده بود. تجربه به من آموخته که با همه موقعیت‌هایی که داری اگر توپ را به تور دروازه نچسبانی راه به جایی نمی‌بری. باید یاد بگیریم مهم نیست چند موقعیت داریم، مهم این است که چند تای آن به گل تبدیل می‌شود. یادم نمی‌آید هیچ بازی دیگری را که در آن ما اینقدر موقعیت تک به تک و دروازه خالی از دست داده باشیم.

در ناکام ماندن یوونتوس برای کسب اولین پیروزی اروپایی‌اش در این فصل، یوهان ویلاند، سنگربان سوئدی کپنهاگن نقش بسزایی داشت و این در حالی است که او فصل را ناامید شروع کرده است. کونته افزود: می‌گفتند که دروازه‌بان حریف وضعیتی بحرانی دارد اما وقتی ۱۱ واکنش تماشایی‌اش را دیدم حیرت کردم، البته حتی با وجود واکنش‌های فوق‌العاده او ما باید در امر گلزنی بهتر کار می‌کردیم. این نتیجه شرم‌آور است به خصوص با توجه به نتیجه‌ای که در ترکیه رقم خورد(پیروزی ۶ بر یک رئال مادرید برابر گالاتاسرای) چرا که پیروزی در بازی امشب ما را در موقعیت خوبی در جدول قرار می‌داد.

کونته که در این بازی باز هم فرناندو یورنته، مهاجم اسپانیایی‌اش را روی نیمکت نشانده بود، ادامه داد: این فوتبال است و اگر توپ را از روی خط دروازه عبور ندهی باید ریسک شکست را به جان بخری. من بازیکنان بلند قامت‌تر را به میدان فرستادم تا قدرت حملات هوایی کپنهاگن را خنثی کنم اما با این حال باز هم از روی یک ضربه شروع مجدد گل خوردیم.

یوونتوس در بازی اروپایی بعدی خود در خانه میزبان گالاتاسرای ترکیه است.