به گزارش افکارنیوز، سیامک کوهنورد در گفت‌وگو با فارس، در خصوص شرایط تیم فوتبال فجرسپاسی و تغییر و تحولاتی که در کادر فنی این تیم رخ داد، اظهار داشت: به هر حال در این ۹ هفته همه چیز دست به دست هم داد تا ما ۶ امتیاز به دست آوریم. بدشانسی هم گریبانگیر ما شده بود. در ابتدای فصل با ۵ تیم برتر بازی داشتیم و این کار را برای ما سخت کرده بود.

وی در مورد جدایی غلامحسین پیروانی و آمدن محمود یاوری تصریح کرد: پیروانی خود تشخیص داد که از تیم برود او سه بار متوالی استعفا داد و هیئت مدیره پس از آن با این موضوع مخالفت کرد. با توجه به اینکه یاوری هم از بازیکنان شناخت داشت و سال گذشته هم در تیم حضور داشته بود، بهترین گزینه برای سرمربیگری فجرسپاسی در ادامه مسابقات بود.

این بازیکن یادآور شد: ما بازیکنان مطمئنا تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا تیم نتیجه بگیرد زیرا در غیر این صورت بازیکنان زیر سؤال می‌روند که چرا با تغییر کادر فنی هم تیم نتیجه نمی‌گیرد. اشتباهاتی که زمان پیروانی انجام می‌دادیم کمتر خواهد شد. پیروانی خود تصمیم گرفت از تیم جدا شود و با رفتنش به تیم کمک کند. به هر حال امیدوارم تیم از این شرایط خارج شود. سخت نیست زیرا امتیازها به هم نزدیک است و با پیروزی مقابل استقلال خوزستان که یک بازی ۶ امتیازی است، می‌توانیم جای آنها را در جدول بگیریم.

کوهنورد در مورد اتفاقاتی که پس از دیدار مقابل تراکتورسازی و اخراجش از باشگاه صورت گرفت، عنوان کرد: هنوز هم معتقدم داور مرا به اشتباه از زمین مسابقه اخراج کرد. داور معتقد بود من به عمد خود را روی بازیکن انداختم. معتقدم اگر این اتفاق در یکی از تیم‌های بزرگ رخ می‌داد هیچ بازیکنی از زمین اخراج نمی‌شد. باشگاه هم که فکر می‌کرد من از عمد خود را روی بازیکن انداخته‌ام تصمیم گرفت من را از باشگاه اخراج کند که نشان دهد اگر بازیکنی اشتباه کرد هیچ فرقی نمی‌کند با او برخورد می شود. حتی اگر کاپیتان تیم باشد و کسی هم چون من که حق آب و گل دارم. باشگاه من را اخراج کرد تا این موضوع درس عبرتی برای سایر بازیکنان باشد تا حساب کار دستشان بیاید.

وی در مورد اختلاف‌هایی که بین عاری و پیروانی در این چند وقت به وجود آمده و سرمربی سابق تیم صحبت‌هایی را در مورد اخراج کوهنورد انجام داده بود، گفت: عاری با من تماس گرفت و به من گفت که کوچکترین صحبتی در این زمینه نداشته است. او حق پدری بر گردن من دارد و من هیچ کدورتی از او ندارم. در این وسط یکسری افراد بودند که قصد داشتند بین عاری و پیروانی اختلاف بیندازند و حرف‌های دروغ به گوش پیروانی می‌رساندند.

کوهنورد در مورد اینکه مسئولان باشگاه درخواست کردند که ورزشگاه این تیم تغییر کند و سایر بازیها در دستغیب برگزار شود، خاطرنشان کرد: در ابتدای فصل حافظیه بهترین زمین ایران را داشت اما پس از گذشت این مدت و پس از بازی با داماش چمن ورزشگاه واقعا افتضاح شده است. ما دوست داریم که در چمن طبیعی بازی کنیم اما وقتی وضعیت مناسب نیست کاری نمیتوان کرد. زمین حافظیه شرایط بازی ندارد.