عربشاهی: قهرمانی آدم سالمی نیست!

به گزارش افکارنیوز، سخنگوی کمیته پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس گفت: به نظر من قهرمانی با حرکات عجیب و غریب و تصمیم‌هایش توهم داشت.

ضیاء عربشاهی اظهار داشت: در دوران فوتبالی‌ام و یا زمانی که فوتبال را به عنوان کارشناس می‌بینیم با مسائل داوری متفاوتی رودررو شدیم اما موضوع آقای قهرمانی مثل اینکه خیلی با موضوعات دیگر فرق دارد.

وی افزود: نمی‌دانم آقایان چرا متوجه نمی‌شوند که بازی‌های بزرگ داوران بزرگ می‌خواهند. سپاهان و پرسپولیس مدعی قهرمان هستند و کم هم برای شادی هوادارانشان هزینه نکرده‌اند اما روی چه حسابی از دقیقه سه بازی روی یک اشتباه پرسپولیس باید ۱۰ نفره باشد؟ اصلا من سوالم اینجاست که حالا ضربه پنالتی اعلام شد اما آن صحنه اخراج داشت؟ واقعا در عجبم.

عربشاهی ادامه داد: کجای دنیا داور ندیده اینطور پنالتی می‌گیرد؟ به نظر من قهرمانی دچار توهم شده و این برای داوری که جوان است اصلا خوب نیست. او یک اشتباه کرد و فردا می‌گوید ببخشید اما پرسپولیس و بازیکنانش باید جواب ۴۰ میلیون هوادار را بدهند. شاید قهرمانی با این کارش امید قهرمانی را از پرسپولیس گرفته باشد البته ما معتقدیم قهرمانی سر پرسپولیس را برید و امیدواریم که تصمیمی گرفته شود که با یک لبخند همه چیز را تمام شده نبیند.

وی تاکید کرد: آقای قهرمانی ۴۰ میلیون هوادار را زیر پا له کردی و با تخریب و محرومیت این کار تو جبران نمی‌شود. ما به عنوان کمیته پیشکسوتان پرسپولیس معتقدیم یک یا دو جلسه محرومیت هیچ فایده‌ای برای داوری ندارد که ۸۷ دقیقه با اشتباهش در حق پرسپولیس ظلم کرد و تیم را ۱۰ نفره کرد.

قهرماني حتي به تدارکات پرسپوليس نيز جفا کرد و بايد سزاي اعمالش را ببيند. به نظرم ايشان تا آخر فصل هم در فوتبال نباشد هيچ تيمي ضرر نميکند و برعکس چه بسا که داوري ما سود هم بکند. ايشان با قيافه و کارهاي عجيبي که در زمين نشان ميدهد باور کنيد نميدانم دنبال چيست و شايد داوري را با چيز ديگر اشتباه گرفته. ما اميدواريم به عنوان کميته پيشکسوتان برخورد جدياي با اين داور پراشتباه آن هم در يک بازي حساس و حياتي شود.