به گزارش افکارنیوز، در ادمه بازی‌های هفته پنجم لالیگا، شب گذشته(شنبه) ۴ دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین آنها، بارسلونا مدافع عنوان قهرمانی با نتیجه پر گل ۴ بر صفر در خانه رایو وایکانو به پیروزی دست پیدا کرد.


در این بازی که جایگاه کاتالان‌ها در صدر جدول رده بندی را تثبیت کرد، پدرو رودریگس، مهاجم اسپانیایی تیم تحت هدایت خراردو مارتینو هت‌تریک کرد. او گل‌های خود را در دقایق ۳۳،۴۷ و ۷۲ به ثمر رساند. دیگر گل بارسلونا را هم سسک فابرگاس در دقیقه ۷۹ به ثمر رساند. همچنین در این بازی روبرتو تراشوراس در دقیقه ۳۶ یک پنالتی را برای رایو وایکانو به هدر داد.

فیلم گلهای این دیدار
دانلود

در دیگر بازی مهم شب گذشته، اتلتیکومادرید تیم سوم فصل گذشته لالیگا در خانه وایادولید با ۲ گل به پیروزی دست پیدا کرد که در این دیدار رائول گارسیا در دقیقه ۵۶ و دیه‌گو کاستا در دقیقه ۷۲ برای تیم تحت هدایت دیه‌گو سیمئونه گلزنی کردند. اتلتیکو مادرید با این پیروزی ۱۵ امتیاز ی شد تا پا به پای بارسلونا در جدول رده بندی لالیگا پیشروی کند.

در سایر دیدار‌های شب گذشته، جدال تیم‌های رئال سوسیه‌داد و مالاگا با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد و آلمریا نیز در خانه برابر لوانته به تساوی ۲ بر ۲ دست یافت.

هفته پنجم لالیگا امشب با برگزاری ۴ دیدار پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین آنها رئال مادرید در خانه به مصاف ختافه می‌رود.

در جدول رده بندی لالیگا، تیم‌های بارسلونا و اتلتیکومادرید هر یک با ۱۵ امتیاز(تفاضل گل بارسلونا ۱۴ و تفاصل گل اتلتیکومادرید ۱۲) در رده‌های اول و دوم قرار دارند و ویارئال با ۱۰ امتیاز روی پله سوم ایستاده است.