به گزارش افکارنیوز، امیر قلعه نوعی در خصوص شرایط تیمش به نکات مثبتی اشاره داشت و از وضعیت موجود در تیم نیز رضایت کامل داشت، اما اوضاع بوجود آمده پس از دربی عامل ایجاد تغییراتی در تفکرات امیر قلعه نوعی و اعضای کادر فنی است.

اعلام شده است که وی از مسئولان در باشگاه خواستار این شده است که برای ایجاد تغییرات اقدامات لازم را انجام دهند. زیرا استقلال نقاط ضعفی دارد که بادی در تیم فصل دوم جبران شود.

گفتنی است: در فصل گذشته نیز مشکلاتی در تیم ایجاد شده که سر مربی استقلال ناچار به ایجاد تغییرات زیادی شده و در نیم فصل دوم اوضاع تیم ایده آل شد و آبی ها توانستند، قهرمان لیگ شوند، اما این بار شرایط، متفاوت است و از طرفی سر مربی استقلال قصد ندارد مقام قهرمانی در لیگ را با مقام پایین تری در لیگ تغییر دهد به همین دلیل، در پی تقویت تیم در ادامۀ بازی هاست.

*اتفاقی که برای قلعه نوعی ناخوشایند است / امکان جدایی یک مدافع از استقلال وجود دارد

پژمان منتظری مدافع آبی ها در ابتدای فصل و پیش از آغاز بازی ها قصد جدایی از این تیم را داشت و حتی قرار دادی نیز با یک تیم چینی امضا کرد اما به دلیل مشکلات استقلال در بازی های لیگ و کمبود مدافع با تجربه در این تیم ترجیح داد که یک نیم فصل به آبی ها کمک و یاری برساند و پس از آن از جمع آبی ها جدا شود اما این موضوع با مخالفت مسئولان رو به رو شد ه است زیرا آنها از ابتدا راضی به جدایی مدافع اصلی تیم از استقلال نبودند.

گفتنی است منتظری در ابتدای فصل اعلام کرد که در نیم فصل از تیم جدا می شود و قرار دادش را با تیم مورد نظرش نهایی می کند و جدایی وی در حالی است که استقلال برای نیم فصل دم در خط دفاعی با مشکلاتی رو به رو می شود که در نیم فصل باید این نقایص را رفع و رجوع کند.

شایان ذکر است: سر مربی استقلال از هم اکنون مخالفت شدید خود را با این اتفاق اعلام کرده است.