قهرمانی به اشتباه بزرگ خودش اعتراف کرد!

به گزارش افکارنیوز، علی خسروی ساعتی پیش در برنامه ای رادیویی حاضر شد و پیرامون مسائل داوری روز گذشته به صحبت پرداخت. به گزارش گل خسروی در این برنامه گفت: امروز با محسن قهرمانی صحبت کردم و قهرمانی گفت قبول دارم اشتباه کردم. او به من گفت صحنه ی خطای شجاع خلیل زاده روی حسینی را ندیده است و فقط ضربه ی حسینی به کمر خلیل زاده را دیده است که آن صحنه هم قطعا اخراج داشته است.

خسروی اعلام کرد به غیر از همان پنالتی داور نمایش خوبی داشت و فقط به خاطر اینکه ان پنالتی در دقایق اول اتفاق افتاد کل دیدار را تحت تاثیر قرارداد. هم چنین یکی از نکات مثبت داوری قهرمانی این بود که سعی نکرد اشتباهش را در طول بازی جبران کند.

هم چنین خسروی با انتقاد از رویانیان گفت: اقای رویانیان که ادعای فوتبال پاک و درخواست ۶۰ میلیونی کردند چرا همان زمان که این پیشنهاد شد حرفی به میان نیاوردند؟! و حالا که باخته اند این قضیه را پیش کشیده اند. در ضمن پرسپولیسی ها به یاد بیاورند که در دیدار با تراکتورسازی همین اقای قهرمانی یک پنالتی اشتباه برای قرمزپوشان گرفت.

در ادامه خسروی گفت: متاسفانه کمک دوم این دیدار تجربه ی کمی دارد و او باید خطای خلیل زاده را اعلام می کرد و به داور کمک می کرد.

خسروی با یاداوری یه خاطره گفت: درک نمی کنم این هجمه ی سنگین علیه قهرمانی از چیست! یادم است خودم هم در دیدار پرسپولیس سپاهان اشتباه کردم و گلی که پیروانی با دست زد را صحیح اعلام کردم.