جباری: استقلال باختن در کارش نیست!

به گزارش افکارنیوز، علی جباری با ابراز امیدواری از دیدار روز چهارشنبه استقلال برابر بوریرام تایلند گفت: خوشبختانه خدا یاری کرده و من از ابتدا هم گفته بودم که این تیم در بین چهار تیم برتر حاضر می‌شود. انشالله از از این جا به بعد هم سربلند خواهد بود و در فینال شاهد حضور آنها هستیم. استقلال در حال حاضر و نسبت به قبل خیلی بهتر شده و بسیار آماده است. تا اینحای کار با همت و غیرت بازیکنان استقلال خوب پیش رفته‌ایم و با وجود اینکه اف سی سئول تیم خوبی است و از روحیه بالایی در خانه برخوردار است، ما هم در همه جناح‌ها آماده‌ایم و در یکی از بهترین شرایط خود به سر می‌بریم.

او در ادامه افزود: فکر می‌کنم بازی خوبی را در این دیدار می‌بینیم و من به انگیزه بالای بازیکنان استقلال و تاثیر آن روی بازی خیلی امیدوارم. می‌خواهیم به فینال برویم و این اتفاق هم می‌افتد. پیروزی مقتدرانه برابر بوریرام تایلند اعتماد به نفس تیم را بالا برد و انشالله که با پیروزی از سئول برمی‌گردیم.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که در بدترین حالت ممکن چه نتیجه‌ای مطلوب خواهد بود، اظهار کرد: به نظرم مساوی هم نتیجه‌ای ایده‌آل در کره به شمار می‌رود. اگر موفق به گلزنی هم شویم کارمان خیلی راحت‌تر می‌شود. به شخصه نسبت به بازی با اف‌سی سئول در کره خیلی خوشبینم و مطمئنم که بازنده این دیدار نیستیم. استقلال این توانایی را دارد که یک دژ محکم در کره بسازد که عبور از آن راحت نیست. این تیم پر از بازیکنان سطح بالایی است که قابلیت کارهای زیادی را دارند و می‌توانند با تغییر تاکتیک قابلیت‌های زیاد خودشان را ارائه دهند.

جباری در پایان و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه عدهای به دلیل دوری از خانواده بازیکنان استقلال، به شدت نگران دلتنگی بازیکنان و در نتیجه افت روحیه این تیم هستند، بیان کرد: با این صحبت موافقم که شاید دلتنگی خانواده موثر باشد اما امیدوارم انگیزه بازیکنان در از بین بردن این دلتنگی موثر باشد و تصور اینکه در فینال آسیا حضور دارید میتواند این معادله را بر هم بزند. فوتبال این روزهای جهان حرفهای شده و البته قبول دارم که هنوز کمی احساسی هستیم. با اینحال قلعهنویی خودش میداند که چگونه مانع از بروز این دلتنگی و تاثیر آن روی تیم شود.