به گزارش افکارنیوز، امیر قلعه نوعی سرمربی تیم استقلال مدعی است که برخی انتقادها از این تیم در لیگ ایران براساس منطق و اصول نبوده و این موضوع عاملی است که وی از این انتقادها بی مورد اظهار مگر و ناراحتی کند.

امیر قلعه نوعی پیغام داده است که حضور تیم استقلال در مرحله نیمه نهایی آسیا نشان از این دارد که این تیم به همراه اعضای کادر فنی و بازیکنانش چه شرایط و توانایی هایی دارند.

این در حالی است که استقلال در لیگ ایران نیز با شرایط نسبتاً خوبی روبروست اما برنامه اصلی آبی ها مربوط به بازی های آسیایی است.

شایان ذکر است، امیر قلعه نوعی که حرف و حدیثها در خصوص شرایط تیمش را نمی پذیرد اعلام کرده است که استقلال در آسیا با اوضاع بسیار ایده آْی روبرو است و منتقدان این تیم نمی توانند در این خصوص اظهار نظر منفی داشته باشند از ظرفی دیگر بحثحواشی اطراف تیم در خصوص خرید بازیکنان حریف و مسائل مربوط به آن نیز منتفی می شود زیرا در آسیا همه بازی ها کاملاً قانونی و اصولی و براساس شرایط تعیین شده از سوی فیفا برگزار و انجام می شود.

**مشکلات تعویق بازی های لیگ آبی ها / بازی های استقلال در تعطیلات تیم برگزار می شود
به دلیل حضور آبی ها در مرحله نیمه نهایی آسیا، بازی های این تیم در لیگ به تعویق افتاده است و این موضوع مشکلاتی را برای اعضای این تیم و مسئولان در این مورد و جلساتی را تشکیل دادند تا به نتیجه ایده آل و قابل توجه دست پیدا کنند.

شایان ذکر است، مسئولان در فدراسیون مدعی شدند که اردوی تیم ملی ۱۸ تا ۲۸ آبان قرار است برگزار شود و بازی های تعویقی تیم استقلال نیز باید ۳ و ۱۷ آبان ماه انجام شود اما اگر حضور این تیم در فینال بازی های آسیا قطعی شود بازی های این تیم در تاریخ های اعلام شده نیز لغو می شود و به روز دیگری موکول می گردد.

شایان ذکر است، عنوان شده است که اگر استقلال به فینال مسابقات لیگ راه یابد تمام بازی های لیگ این تیم لغو می شود و بازی های این تیم در تعطیلات نیم فصل انجام می شود زیرا زمان دیگری برای انجام بازی های لیگ تیم استقلال باقی نمی ماند و استقلالی ها باید در این زمان که تیم های دیگر تعطیلات را سپری می کنند بازی های معوقه خود را انجام دهند.

**بحثحضور انصاری فرد در استقلال از پایه منتفی است
بحثحضور کریم انصاری فرد در تیم فصل دوم برای استقلال مطرح و عنوان شده است اما آبی ها این اخبار را نمی پذیرند.

گفتنی است: این بازیکن در روزهای پایانی نقل و انتقالات به تراکتورسازی پیوست و مسئولان این تیم مبلغ بالایی را به پرسپولیس پرداخت کردند تا بتوانند این بازیکن را جذب کنند به همین دلیل شرایط برای تغییر تیم این بازیکن مهیا نیست و عنوان شده است که این موضوع و مطرح شدن آن از پایه و ریشه منتفی است.

شایان ذکر است، آبی ها برای نیم فصل دوم خواستار ایجاد تغییراتی هستند و قرار است در خط حمله تیم نیز تغییراتی ایجاد شود اما بحثحضور انصاری فرد در تیم استقلال از سوی مسئولان این تیم رد می شود زیرا آنها مدعی شدند که برنامه ای برای جذب این مهاجم ندارند و ترجیح می دهند با شرایط حاکم در خط حمله تیم کنار آمده و بازی ها را ادامه می دهند.

شایان ذکر است، این بازیکن دو فصل است که مورد نظر اعضای تیم استقلال است اما شرایط حضورش در این تیم مهیا نمی شود.