شرح صحنه جنجالی از زبان بازیکن اخراجی پرسپولیس

به گزارش افکارنیوز، با اشاره به دیدار جمعه شب پرسپولیس و سپاهان خاطر نشان کرد: این بازی برای ما خیلی حساس بود چرا که فولاد با دو امتیاز برتری نسبت به ما در صدر جدول قرار داشت و در نظر داشتیم با گرفتن سه امتیاز دیگر خود را به صدرنشین نزدیک تر کنیم.

وی افزود: متاسفانه در شروع بازی آن اتفاق ناگوار رخ داد و جو ورزشگاه کاملا به هم ریخت. تصمیمی که داور گرفت باعثشد شرایط روحی بازیکنان ما پایین بیاید و تمامی معادلات به هم بریزد.

مدافع تیم پرسپولیس در تشریح اتفاقی که بین او و خلیل زاده رخ داد گفت: من سال گذشته که در نفت تهران بودم شجاع خلیل زاده را زیر نظر داشتم و می دانستم و او در ضربات ایستگاهی با دست کار می کند و مثل یک کشتی گیر فن می زند. در آن صحنه خلیل زاده کاملا روی من خطا کرده بود.

حسینی همچنین عنوان کرد: از همه داورانی که بازی سپاهان را سوت می زنند می خواهم روی خلیل زاده زوم کنند و اگر حرکات او کارت قرمز نداشت هر چه می خواهند به من بگویند. این کار توی ذات شجاع است و در آن صحنه شجاع گردن من را گرفت و با یک فن چند امتیازی من را سرنگون کرد اما نمی دانم چرا داور پنالتی گرفت و به من کارت قرمز نشان داد. با این کار شیرازه تیم ما از هم پاشید.

این بازیکن در خصوص ضربه ای که با پا به مدافع حریف وارد کرد توضیح داد: من به او لگد نزدم. تمام وزن خلیل زاده دقیقا روی پای راست من افتاده بود و برای این که پایم را از زیر پای او نجات دهم پایم را با آن صورت کشیدم. این را هم بگویم که خلیل زاده حتی زمانی که روی پایم افتاده بود با آرنج به من فشار وارد می کرد.

وی در ادامه افزود: اصلا قهرمانی این صحنه را ندید و تنها کسی که می توانست در این باره اظهار نظر کند کمک داور بود چرا که ما در تیررس کمک داور قرار داشتیم اما تعجب می کنم چطور آقای قهرمانی که رو به ما نبود این صحنه را پنالتی اعلام کرد و حتی حاضر نشد از کمک خود سوال بپرسد.

حسینی درباره صحبت هایش با داور بازی گفت: من به آقای قهرمانی گفتم چرا پنالتی گرفتی و مرا اخراج کردی که جواب داد هم خودت می دانی، هم من می دانم که چه اتفاقی افتاد فقط این دو جمله را تکرار می کرد. بعد از بازی آقای نصیرزاده و دیگر کارشناسان تاکید کردند آن صحنه پنالتی نبوده و مهاجم حریف خطا کرده است و آقای فنایی هم امروز ضمن تاکید بر این نکته گفت: ما قبلا چند بار به آقای قهرمانی تذکر داده بودیم که صحنه را درست ببیند و جو ورزشگاه را به هم نریزد ولی او کار خودش را می کند.

مدافع تیم پرسپولیس با اشاره به حرف های نیلسون اظهار داشت: دروازه بان تیم ما به من می گفت که از زمین خارج شوم و تمرکز بازیکنان را به هم نریزم. بعد از بازی هم نیلسون مدام می گفت که داور اصلا صحنه را ندید و بی جهت سوت زد.

وی افزود: این را هم بگویم هادی عقیلی و امید ابراهیمی هم از این تصمیم داور تعجب کرده بودند و به من می گفتند که چه کار کردی که داور پنالتی گرفت. باور کنید بولکو بازیکن خارجی سپاهان از خوشحالی داشت شاخ در می آورد این صحنه از آن پنالتی ای که داور در بازی با تراکتورسازی به اشتباه برای ما گرفته بود خیلی بدتر بود.

حسینی در پاسخ به این پرسش که واکنش علی دایی در رختکن چه بود پاسخ داد: آقای دایی هیچ حرفی به من نزد و فقط به بازیکنان می گفت باید این بازی را ببریم چون می توانیم این کار را انجام دهیم. البته تا آخر بازی تیم ما خوب جمع نشد و شیرازه تیم ما از همان اول پاشیده بود.

وی اضافه کرد: پرسپولیس امسال تیمی نیست که مفت ببازد ما کمترین گل خورده را داشتیم و با پرسپولیس سال های گذشته کاملا متفاوت هستیم. در این دو سه سال حتی در ورزشگاه آزادی هر تیمی به پرسپولیس می رسید روی سه چهار گل حساب باز می کرد ولی دیگر از این خبرها نیست اما حالا که تیم شخصیت پیدا کرده است آقایان کاری می کنند که صدای عالم و آدم بلند شود.

مدافع تیم پرسپولیس بیان کرد: مطمئن باشید این اتفاق روی پرسپولیس تاثیر مثبت می گذارد چرا که با انگیزه بیشتری به مصاف فجر سپاسی می رویم تا با گرفتن ۳ امتیاز از کورس مدعیان عقب نمانیم. فقط امیدواریم در پایان فصل شرایط به گونه ای نشود که پرسپولیس قربانی این ۳ امتیاز شود. این را هم بگویم که شنیدم در صورتی که داور به اشتباه بازیکنی را اخراج کند دپارتمان یا کمیته داوران می توانند رای را تغییر دهند که امیدوارم درباره من هم این اتفاق رخ دهد.