بالاخره قهرمانی به کدام طرف غش کرده؟

به گزارش افکارنیوز، رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: بازیکن از خود راضی پرسپولیس عامل غش کردن محسن قهرمانی به طرف سپاهان بود.

رضا غیاثی در گفت و گو بافارس ورزشی در مورد اتفاق‌‌های داوری دیدار سپاهان و پرسپولیس، اظهار داشت: من به همراه آقایان نصیرزاده و رودنیل از اولین کارشناسانی بودیم که اشتباه محسن قهرمانی در اعلام پنالتی و اخراج بازیکن پرسپولیس را اعلام کردیم اما اینکه داور به طرفی غش کرده روایتی است که علی دایی آن را رسانه‌ای کرده است. درست یا غلط هیچ کارشناس یا مسئولی به علت این غش کردن اشاره نکرده است.

وی ادامه داد: اگر از من پرسیده شود من علت این همه اشتباه، دعوا و مرافه را در «خودداور انگاری» یک بازیکن می‌بینم. بازیکنی که از قوانین شغلی که انتخاب کرده اطلاعی ندارد.

رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال تصریح کرد: میثم حسینی بعد از خطای فن کمر خلیل‌زاده روی خودش به یکباره تصمیم می‌گیرد که بازیکن سپاهان را خودش جریمه کند زیرا داور خطای بازیکن حریف روی او را ندیده است. این باور در مخیله بسیاری دیگر از فوتبالیست‌های ایرانی وجود دارد و همواره دردسرهای زیادی برای باشگاه‌ها به وجود آورده است.

غیاثی با ارایه راهکاری برای این مشکل گفت: علاج این درد آموزشی است که مربیان قبل از شروع مسابقات باید به بازیکنان ناخوانده درس محبت( قانون) بدهند تا یکی مثل من پیدا نشود که دوباره بنویسد این بازیکن از خودراضی خودی بود که فرصت اشتباه یا به قول آقای دایی فرصت غش کردن را به داور داد.