رمزگشایی از ضرب و شتم قوی‌ترین مرد جهان

گروه ورزشی- قوی‌ترین مرد جهان چشم به تمامی اختلافات، رفتار ناجوانمردانه و دور از انصاف بست و برای عیادت از مربی سابق خودش راهی بیمارستان پیامبران شد تا ثابت کند که جدا از قهرمانی در بعد پهلوانی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. اما هرگز فکر نمی‌کرد که عیادت از کوروش باقری چنین تاوان سنگینی داشته باشد و چنین رخدادی را تجربه کند.

به گزارشافکارنیوز؛ مربی خرم آبادی که سابقه درگیری با برخی مسئولان فدراسیون وزنه برداری را داشته، با مشت و لگد و البته الفاظ زشت و رکیک به استقبال بهدادی سلیمی می‌رود و فضای بیمارستان را به مهلکه تبدیل می‌کند. قوی‌ترین مرد جهان که از این اتفاق شوکه شده، با وجود آسیب دیدگی از ناحیه صورت و دهان فقط به لبخندی معنا دار بسنده می‌کند و از بیمارستان خارج می‌شود. بعد از این اتفاق بهداد سلیمی و سایر وزنه برداران المپیکی مصرانه به دنبال پشت پرده این اتفاق می‌گردند و حتی پای مقامات قضایی را نیز به میان می‌کشند.

بعد از بررسی اجمالی این موضوع مشخص میشود که در این پرونده نیز پای مشاور سیاه فدراسیون وزنه برداری ح. الف در میان است. مشاوری که خط و مشی فدراسیون وزنه برداری را هدایت میکند و با این اقدام سعی در خدشه دار کردن شخصیت سلیمی داشته است. آقای ح. الف به دنبال این بوده که درگیری فیزیکی منجر به واکنش و رفتار مقابل به ممثل بهداد شود که با هوشیاری و البته مرام پهلوانی قویترین مرد جهان این اتفاق رخ نمیدهد و پروژه سیاه آقای مشاور شکست میخورد تا با دست خالی لابی بیمارستان را ترک کند!