آنچلوتی: هو شدن آن‌قدرها هم بد نیست!

به گزارش افکارنیوز، کارلو آنچلوتی پس از پیروزی ۴ بر صفر رئال مادرید در دومین بازی این فصل خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، با نتیجه ۴ بر صفر بر تیم کپنهاگن غلبه کرد، مدعی شد از انتقاداتی که از تیم او به خاطر شروع نه چندان مقتدرانه‌اش در فصل جدید می‌شود، واهمه‌ای ندارد.

آنچلوتی پس از این بازی که کریستیانو رونالدو و آنخل دی‌ماریا هر کدام ۲ برای کهکشانی‌ها به ثمر رساندند، اظهار داشت: هو شدن آن‌قدرها هم بد نیست. در طول حرفه‌ام بارها چنین چیزی را تجربه کرده‌ام و یادم نمی‌‌‌آید که هیچ کدام از آنها مرا آزار داده باشد، بالعکس معتقدم که این هو شدن‌ها انگیزه و تمرکزم را بالا می‌برد و هر از چندگاهی لازم است. آنچلوتی افزود: هواداران در پایان نیمه اول چندان راضی نبودند چرا که ما کُند بازی می‌کردیم و کار خودمان را پیچیده کرده بودیم.

سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها درباره نتیجه این بازی که تیمش را با ۶ امتیاز به صدر جدول گروه B فرستاد و شمار گل‌های زده رئال مادرید در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را به عدد ۱۰ رساند، خاطرنشان کرد: بازی خوبی بود مخصوصا شروع آن. تیم ما متعادل بازی می‌کرد البته بعد از به ثمر رسیدن گل اول از سرعت بازی‌مان کاسته شد. در نیمه دوم وضعیت فرق کرد و ما تا پایان بازی برای گلزنی تلاش کردیم. در نهایت تغییر نگرش بازیکنان به نفع تیم شد.

برای اولین بار از ابتدای فصل تا کنون ایکر کاسیاس، کاپیتان کهکشانیها سرانجام در یک بازی به طور کامل برای رئال مادرید به میدان رفت. کارلتو در ارزیابی عملکرد سنگربان تیمش گفت: کار ایکر عالی بود مخصوصا در پایان بازی که واکنشهای فوقالعاده ای نشان داد. او برای همه بازیکنان ما انگیزهبخش و الگو است. او با تمرکز کار و به همتیمیهایش کمک کرد.