۲ اشتباه بزرگ و تاریخی علی دایی

به گزارش افکارنیوز، دعوای علی دایی و محمد مایلی‌کهن یک بار دیگر بالا گرفته و به نظر می‌رسد این مرتبه هم پای قوه قضاییه به این پرونده باز خواهد شد.

طرفین در ۴۸ ساعت گذشته تا جایی که می‌توانسته‌اند علیه هم مصاحبه کرده‌اند که در این میان شاید خیلی از حرف‌ها تکراری باشد.

با این حال از لابلای اوجگیری دوباره این مناقشه و آنجا که سرمربی صبای قم سخن می‌گوید، می‌توان به یک نتیجه تازه رسید؛ اینکه دو اشتباه تاریخی علی دایی این روزها به چماقی در دست تمام منتقدانش تبدیل شده است.

اشتباه اول و قدیمی‌تر، به جمله تاریخی دایی در برنامه ۹۰ مربوط می‌شود؛ جایی که او گفت: «هر کسی لابی قوی‌تری داشته باشد سرمربی تیم ملی می‌شود.» و چند روز بعد خودش این پست را به دست آورد!

وقتی امروز سرمربی پرسپولیس در مورد مناسبات سیاسی حاجی مایلی برای گرفتن شغل حرف می‌زند، طبیعی است که خیلی‌ها ماجرای حضور خود او در تیم ملی به توصیه رئیس دولت سابق را به رخش بکشند.

اشتباه بعدی شهریار اما، شادی کردن او به شکل غلو شده به خاطر پیروزی بر پرسپولیس با راه‌آهن در لیگ یازدهم است؛ اتفاقی که علاوه بر برانگیختن خشم هواداران این تیم و ابداع شعار " علی فقط کریمی "، باعثشد دایی تا همین امروز تاوان آن ماجرا را پس بدهد.

این روزها از مایلیکهن تا رهبری فرد هر کس با دایی درمیافتد، خیلی زود داستان شادیهای نامتعارف او در استادیوم آزادی را به رخش میکشد؛ رفتاری که اگر زمان به عقب برمیگشت، دایی هرگز تکرارش نمیکرد و این همه ملامت را به جان نمیخرید.