رحمتی علیه جباری و دوستان جباری علیه رحمتی!

به گزارش افکارنیوز، این قبول که حذف استقلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و عدم صعود به دیدار فینال، آبی پوشان را دچار یک شرایط عصبی کرده بود اما این وسط " مجتبی جباری " چه کار می کرد و چه گناهی داشت؟!

واقعا چه دلیلی داشت بعد از حذف استقلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، علی فتح الله زاده از سوال خبرنگار ۹۰ درباره به چشم آمدن غیبت جباری در میانه میدان برآشفته شود و تخت سینه " حامد راستگو " بکوبد؟! یا اینکه سید مهدی رحمتی پرسش ها درباره کمبود مجتبی جباری را اراجیف بخواند؟!

شاید دلیل آن را باید در دقایقی پس از شکست استقلال مقابل اف سی سئول جستجو کرد که یکی از دوستان مجتبی جباری و همبازیان سید مهدی رحمتی با صدای بلند در راهروهای رختکن استقلال، گل اول کره ای ها را حاصل اشتباه و غرور گلر استقلال خواند و با صدای بلند گفت: «فقط ادعا دارند ولی از فاصله ۳۰ متری گل چیپ می خورند و …»

طرف یک هافبک جنگنده است که رابطه بسیار خوبی با مجتبی جباری دارد و به همان نسبت با سید مهدی رحمتی دچار مشکل شده است. لطفاً اسمش را خودتان پیدا کنید. سخت است؟ یک کد دیگر می دهیم که این بازیکن از بازی مقابل اف سی سئول محروم بود …

دیگر باید متوجه شده باشید! به هر حال دودستگی در استقلال چالش جدید امیر قلعه نویی است که جمع کردن آن در شرایط کنونی بسیار سخت به نظر می رسد.