مایلی‌کهن عصبانی شود، یک‌ سال طول می‌کشد آرام شود!

به گزارش افکارنیوز، امیر عابدینی درباره وضعیت تیم داماش پس از گذشت ۱۲ هفته از لیگ برتر اظهار داشت: در مجموع از نتایج تیم راضی هستم. با توجه به اینکه ۲ بازیکن شاخص‌مان یعنی علیرضا جهانبخش و حسین ابراهیمی را در فصل نقل‌و انتقالات از دست دادیم، بازیکنان جوانی را جایگزین آنها کردیم که خوشبختانه عملکرد خوبی داشته‌اند.

وی اضافه کرد: امیدوارم هواداران داماش از عملکرد تیم راضی باشند. آنها بدانند با جوانان خود برای این تیم در حال سرمایه‌گذاری هستیم.

مدیرعامل داماش در خصوص مشکلات مالی این باشگاه تصریح کرد: خیلی از مشکلات ما به تدریج در حال حل شدن هستند. البته چک‌هایی از زمان شهرام قویدل‌(مالک سابق داماش) دست‌مان مانده که باید برای آن فکری کنیم.

عضو مجمع فدراسیون فوتبال در مورد قرارداد یک‌ساله و ۱۵ میلیارد تومانی فدراسیون با اسپانسر تصریح کرد: اعتقاد دارم اسپانسر تیم‌های ملی وقتی حامی می‌شود کل هزینه‌ها از جمله پول کمپ، پول سرمربی و … را پوشش می‌دهد چون برند مهمی به نام تیم ملی روی کالای مورد نظر این اسپانسر نقش می‌بندد.

عابدینی با اشاره به مبلغ قرارداد فدراسیون با این اسپانسر عنوان کرد: شاید به دلیل وضعیت بد فوتبال ما این قرارداد ارزان بسته شده است. اگر فدراسیون تنها یکی، دو پیشنهاد برای بستن قرارداد داشته اشکالی در قرارداد فدراسیون با اسپانسر جدید وجود ندارد ولی اگر پیشنهادات زیاد بوده بهتر بود به مزایده گذاشته می‌شد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود کارلوس کی‌روش در امارات حضور داشت و منتظر پرداخت قسط قراردادش برای ورود به ایران بود، خاطرنشان کرد: دوست دارم این اتفاق نیفتاده باشد. از صحت و سقم این مسئله اطلاعی ندارم ولی اگر درست باشد فدراسیون و علی کفاشیان باید پاسخگو باشند. ما نمی‌توانیم خارج از برنامه‌ کار کنیم.

در روزهای گذشته بحثاصلی فوتبال بحثو جدال دوباره محمد مایلی‌‌کهن و علی دایی بود. پس از اظهاراتی که مایلی‌کهن بعد از بازی صبا - پرسپولیس علیه دایی انجام داد، سرمربی پرسپولیس نیز پاسخ تندی به اظهارات سرمربی سابق خود داد. عابدینی در این مورد به تسنیم گفت: در فوتبال دنیا از این اتفاقات زیاد می‌افتد ولی در ایران وقتی بزرگتر‌ها با همدیگر دعوا می‌کنند، مشکل‌ساز می‌شود.

مدیرعامل داماش اضافه کرد: هم دایی و هم مایلی‌کهن برای فوتبال ایران زحمت کشیده‌اند ولی از دایی می‌خواهم همانطور که پیش از این به پیشکسوت‌های خود احترام گذاشته، به مایلی‌کهن نیز احترام بگذارد. مایلی‌کهن وقتی عصبانی می‌شود، یک‌سال طول می‌کشد آرام شود!

عابدینی در پایان درباره اتهاماتی که دو طرف به یکدیگر زدهاند، گفت: بهتر است من وارد این مسائل نشوم.