ابتدای فصل قرار بود به الاهلی قطر بروم

به گزارش افکارنیوز، عادل کلاه‌کج درباره آخرین وضعیت استقلال خوزستان در لیگ، علت مصدومیتش در دو، سه هفته اخیر، شرایط خودش در ترکیب استقلال خوزستان و … صحبت‌های زیر را انجام داد.

چرا استقلال خوزستان وضعیت سینوسی دارد؟

اوضاع‌مان خوب است و فقط تنها مشکل این است که امتیازات زیادی را بدون دلیل از دست دادیم اگر آن امتیازات را گرفته بودیم الان رتبه‌مان در جدول تک‌رقمی بود. فاصله امتیازی بین تیم‌ها کم است و با یکی دو برد می‌توانیم به رده ششم، هفتم جدول صعود کنیم.

چندهفته‌ای است که در ترکیب استقلال خوزستان قرار نمی‌گیری.

متاسفانه دو، سه هفته‌ای است که انگشت کوچک پایم را آتل گرفته‌ام و نمی‌توانم بازی کنم، قرار است این هفته باید از انگشت کوچکم عکس بگیرم تا ببینم شکستگی جوش خورده یا خیر، اگر این طور باشد می‌توانم آرام آرام در تمرینات شرکت کنم.

از وضعیت خودت در استقلال خوزستان راضی هستی؟

بله چرا نباشم، من ابتدای فصل تحت هر شرایطی می‌خواستم در خوزستان بازی کنم و الان هم از نظر فکری و فوتبالی در وضعیت خوبی هستم و از شرایط خودم راضی‌ام.

غیر از استقلال خوزستان هم پیشنهاد دیگری داشتی؟

دوست ندارم این مسائل مطرح شود، اما در همان ابتدای فصل مسئولان باشگاه الاهلی قطر با من تماس گرفتند و گفتند به آنجا بروم، اما آن موقع از پرسپولیس رضایت‌نامه نگرفته بودم و نمی‌توانستم قرارداد جدیدی امضا کنم. متاسفانه مدام امروز و فردا شد و مشکلات گرفتن رضایت‌نامه‌ام از پرسپولیس باعثشد به استقلال خوزستان بیایم. همان موقع هم مسئولان الاهلی تماس گرفتند که به تیم‌شان بروم اما با استقلال خوزستان قرارداد بسته بودم. آنها می‌خواستند تیم خوبی ببندند و با یک مربی خارجی(ماچالا) مذاکره کرده بودند. تمام هدفشان این بود که در رده‌های بالای جدول قرار داشته باشند و برای قهرمانی بجنگند، اما قسمت نبود به آنجا بروم.

مشکلت با پرسپولیس حل شد؟

از نظر مالی که خیر، دو، سه روز پیش با رویانیان تماس گرفتم، ایشان گفت تا آخر ماه پولت را پرداخت می‌کنم. واقعا طلب من از پرسپولیس مبلغ زیادی نیست و پرداخت کردنش کاری ندارد.

چرا عبدالله ویسی در خوزستان اینقدر دچار مشکل و اذیت می‌شود؟

بحثاذیت‌کردن نیست بالاخره هواداران انتظار دارند استقلال خوزستان بازی‌هایش را با پیروزی پشت سر بگذارد ولی واقعا ما جز بازی با سپاهان که خیلی بد بودیم در بقیه مسابقات نمایش قابل قبولی ارائه دادیم. من انتقادات از ویسی را قبول ندارم، اگر کسی هم در ورزشگاه اعتراضی کرده، در حد یک دقیقه بوده ضمن اینکه آنها هواداران استقلال خوزستان نبودند.

فولاد هم در لیگ شرایط خوبی دارد و صدرنشین است…

در اینکه فولاد یکی از تیم‌های بزرگ ایران است، هیچ شکی نیست. این تیم از رده‌های پایه بسیار قدرتمند است. خود من بازیکنی بودم که از رده‌های پایه فولاد به فوتبال ایران معرفی شدم. در کنار این مسائل وجود کادرفنی قدرتمند و مدیریت قوی هم باعثشده فولاد تیمی شود تقریبا مانند سپاهان.

فولاد می‌تواند قهرمان شود؟

از خدایم است که تیم استانم قهرمان لیگ شود و واقعا آرزو دارم این اتفاق برای دومین‌بار رخ دهد.