به گزارش افکارنیوز، مسی کوچک بیش از سه سال است که زیر نظر شیخلووند مربی خود در باشگاه ایرانیان تمرینات فشرده‌ای را انجام می‌دهم و یقین دارم که با تلاش‌های این مربی بسیاری از استعدادهایم ظهور و بروز پیدا می‌کند.

وی به توانمندی‌های خود در رشته فوتبال اشاره کرد و افزود: بنده در حال حاضر بسیار علاقه‌مند هستم تا ادامه تحصیل بدهم و در کنار آن فعالیت در رشته فوتبال را نیز دوست دارم و معتقدم این فعالیت منافاتی با درس خواندن من ندارد.

نابغه فوتبال اردبیل با بیان اینکه در کنار تحصیلات عالیه علاقمند هستم در باشگاه‌های بزرگ دنیا فوتبال بازی کنم، گفت: از دیدن بازی‌های تیم فوتبال بارسلونا به ویژه اعجوبه فوتبال دنیا مسی حسرت می‌خورم و امیدوارم روزی پا در مسیر افتخارات این اسطوره فوتبال بگذارم.

حاجی‌زاده با اشاره به دوستان خود در باشگاه ایرانیان تصریح کرد: امیر حسین اخوان، پویا بابانژاد، محمد رضا عیسی‌زاده از نوابغ فوتبال این مدرسه با استعداد هستند که امیدواریم روزی ظهور و بروز استعدادهای آن‌ها را شاهد و ناظر باشیم.

وی یادآور شد: جذابیت‌های فوتبال سبب شده تا همه به این رشته علاقه‌مند شوند که جا دارد از زحمات پدر و مادر نیز که از کودکی توجه جدی به بنده داشته و با ثبت نام در کلاس آموزشی فوتبال ایرانیان سبب بروز و ظهور استعدادهایم شدند، قدردانی می‌کنم.

*از دست رفتن استعدادهای ناب فوتبال ما تاسف برانگیز است

اما سرمربی تیم پرسپولیس و افتخار استان اردبیل علی دایی نیز با تماس تلفنی که با برنامه ورزش نشاط در اردبیل برقرار کرده بود در حمایت از این نابغه فوتبال گفت: دوست دارم به امیر حسین کمک کنم تا استعدادهایش در مسیر درست هدایت شده و به شکوفایی بنشیند.

علی دایی خاطرنشان کرد: بنده امروز افتخار می‌کنم که یکی از هم استانی‌های من به عنوان نابغه فوتبال شناخته می‌شود که امیدوارم استعدادهای او ظهور و بروز پیدا کرده و به ثمر بنشیند.

وی گفت‌: متاسفانه در کشور ما استعداد‌یابی چه از سوی فدراسیون فوتبال و چه باشگاه‌ها نادیده گرفته شده و در همین راستا بسیاری از استعدادها به هرز می‌رود.

دایی اظهار داشت: تیم‌های بزرگ امروز در دنیا به گروه‌های پایه و نونهالان و نوجوانان خود توجه دارند و سعی می‌کنند روی این استعدادهای ناب سرمایه‌گذاری کنند.

وی به کشف این استعداد از سوی باشگاه بارسلونا اشاره کرد و گفت: بنده یقین دارم در کشورمان صدها اعجوبه به مانند امیر حسین وجود دارد اما مسیر مشخص برای استعداد‌یابی آن‌ها و به فعلیت رساندن این استعدادها وجود ندارد که امیدوارم با توجه ویژه مسئولان امیر حسین‌های زیادی به فوتبال ایران معرفی شوند.

این مربی فوتبال حمایت همه جانبه باشگاه پرسپولیس از نابغه فوتبال اردبیل را یادآور شد و ادامه داد: امیدواریم با رایزنی‌های انجام شده امیر حسین به عضویت این باشگاه درآمده و از این طریق مورد حمایت قرار گیرد و پله‌های ترقی را بپیماید.

اما معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز از آمادگی مسئولان اداره کل ورزش و جوانان برای حمایت از استعدادهای ناب فوتبالی و سایر رشته‌ها اشاره کرد و یادآور شد: ما امیر حسین‌های بسیاری در این استان داریم که مورد غفلت واقع شده‌اند.

محمدرضا برادران گفت: نمونه این استعدادها در شهرستان پارسآباد نونهالی است که در پرتاب وزنه بسیار خوش درخشیده و در حد جهانی میتواند مسیر رشد خود را طی کند.