به گزارش افکارنیوز، ملی پوشان والیبال ایران پس از پیروزی مقابل ژاپن در مرحله نیمه‌نهایی با جشن و پایکوبی هواداران و علاقه‌مندان خود پشت درب سالن مسابقه رو برو شدند. علاقه‌مندان به والیبال تا ساعتی پس از بازی ژاپن والیبالیست‌ها را تشویق می‌کردند و با آن‌ها عکس یادگاری می‌گرفتند.

به دستور کادر فنی همه بازیکنان تیم ملی به تماشای بازی دو تیم چین و کره‌جنوبی نشستند. در حین مسابقه هر یک از آنها تحلیل و ارزیابی خود را از بازی حریفان عنوان می‌کردند. ولاسکو و سیچلو هم تا آخرین امتیاز بازی چین و کره در سالن بودند و به دقت کار حریفان را آنالیز می‌کردند.
صبح امروز(یکشنبه)، نوید مشجری برگ آنالیز فنی مسابقه‌های قبلی ایران و کره‌جنوبی را به ولاسکو داد. بازیکنان ایران که برای صرف صبحانه به رستوران هتل رفته بودند با روحیه‌ای بالا در کنار والیبالیست‌های کره‌جنوبی شوخی و خنده می‌کردند.
والیبالیست‌ها بعد از صرف صبحانه در مجموعه ورزشی هتل به تمرین حرکات کششی پرداختند. تیم فنی هم یکبار دیگر برنامه‌های فنی را مرور کردند تا با تاکتیکی متفاوت برابر کره‌جنوبی به میدان برود.
طبق دستور کادر فنی، بازیکنان باید عصر امروز در جلسه آنالیز توجیهی مسابقه فینال شرکت کنند و با آمادگی ذهنی و روانی کامل راهی بازی شوند.
در حالی که ساعاتی بیشتر تا شروع مسابقه فینال باقی نمانده است، مسئولان برگزاری مسابقه پیش بینی حضور حدود سه هزار ایرانی را کرده‌اند.