اعلام زمان دو دیدار معوقه استقلال در لیگ

به گزارش افکارنیوز، علی کاظمی دبیر سازمان لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزار ی تسنیم اظهار داشت: با توجه به برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال برای دیدار برگشت با تایلند از روز ۱۸ آبان؛ در فاصله زمانی که ما برای زمان‌بندی دیدارهای معوقه استقلال داشتیم زمان دو دیدار معوقه این تیم را مشخص کردیم.

وی افزود: استقلال روز سوم آبان دیدار خود مقابل فولاد خوزستان را برگزار خواهد کرد و سپس در دو دیدار معوقه خود ابتدا روز هفتم آبان برابر مس کرمان قرار می‌گیرد و دوازدهم آبان مقابل سایپا به میدان می‌رود.

دبیر سازمان لیگ برتر خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط برگزاری مسابقات لیگ برتر و اردوی تیم ملی در حال حاضر امکان برنامه‌ریزی برای بازی معوقه سوم استقلال برابر ملوان وجود نداشت و آن بازی در تاریخ دیگری برگزار خواهد شد.

کاظمی با اشاره به اینکه برنامهریزی مسابقات یک شانزدهم نهایی جام حذفی نیز انجام شده به تسنیم گفت: این مسابقات در روزهای مختلفی برگزار خواهد شد که تا فردا (دوشنبه) برنامه آن روی سایت سازمان لیگ اعلام خواهد شد. ضمن اینکه از میان دیدارهای این مرحله تنها بازی استقلال و کاسپین قزوین به زمان دیگری موکول خواهد شد.