به گزارش افکارنیوز، روزنامه‌ " ایندیپندنت " چاپ ایرلند امروز(شنبه) در گزارشی به شانس کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای به دست گرفتن هدایت تیم ملی ایرلند اشاره کرد و نوشت: " دو دستیار سرآلکس فرگوسن، ‌ یعنی کارلوس کی‌روش و رنه مولنستین گزینه‌هایی هستند که برای به دست آوردن این سمت شانس دارند. "

با این حال این دو نفر تنها گزینه‌های فدراسیون ایرلند نیستند و افرادی مثل رود دوکتر و ری هاتن در اواخر ماه گذشته برای به دست گرفتن هدایت تیم ملی ایرلند با مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور وارد مذاکره شده‌اند.

در کنار این چهار گزینه، نام‌های معتبری همچون دیک ادووکات، سرمربی سابق هلند و روسیه، والتر زنگا، دروازه‌بان سابق تیم ملی ایتالیا و هکتور کوپر، سرمربی پیشین اینتر و والنسیا برای این پست مدنظر هستند.

پیش‌بینی می‌شود فرآیند انتخاب سرمربی بعدی تیم ملی ایرلند مثل گذشته طولانی شود؛ هر چند مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور اعلام کرده‌اند تا پایان ماه اکتبر انتخاب‌شان را انجام می‌دهند.

احتمال دارد تا آن زمان گاس هیدینک هم در میان گزینه‌های مورد نظر قرار گیرد. با این حال با وجود تمامی گزینه‌های خارجی که نام‌شان برای این پست مطرح می‌شود، سه گزینه ایرلندی یعنی مارتین اونیل، کریس هاتن و میک مک‌کارتی همچنان شانس بیشتری دارند.

به نوشته این روزنامه‌ سرمربی فعلی ایران با سابقه کار کردن در کنار آلکس فرگوسن و همچنین یک سال سرمربیگری در رئال مادرید گزینه وسوسه‌انگیزی برای تیم ملی ایرلند است.

سرمربی کنونی تیم ملی ایران هم از دریافت پیشنهاد از سوی چند تیم اروپایی خبر داده بود.