به گزارش افکارنیوز، تیم ملی والیبال ایران که مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های قهرمانی آسیا است در دیدار پایانی هفدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا برای دومین بار در این پیکارها مقابل کره‌جنوبی قرار گرفت و توانست با نتیجه ۳ بر صفر حریف خود را شکست دهد. در این مسابقه ملی‌پوشان ایران در ۳ ست متوالی و با نتایج ۲۵ بر ۱۹،۲۵ بر ۲۲،۲۵ بر ۱۹ شاگردان پارک کی‌وون را از پیش‌رو برداشتند.(گزارش کامل این دیدار) برخی از حاشیه های این دیدار را به نقل از فارس بخوانید:

* در پایان این مسابقه تماشاگران حاضر در سالن سر از پا نمی‌شناختند و با سردادن شعارهای مختلف از تیم ملی ایران حمایت کردند.

* بلافاصله پس از قهرمانی ایران اعضای تیم به سمت ولاسکو رفتند و وی را در آغوش گرفتند.

* ملی‌پوشان ایران هم پس از کسب عنوان قهرمانی با در دست گرفتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران دور افتخار زدند. از آنجایی که این مسابقات در دبی برگزار می‌شد، و به دلیل حواشی اخیر در خصوص نام خلیج فارس، قهرمانی ایران در کنار خلیج فارس شیرینی دوچندانی داشت.

* خولیو ولاسکو، سرمربی تیم ملی والیبال ایران هم مانند دوره گذشته که ایران قهرمان آسیا شد رو به جایگاه ویژه کرد و با انگشت اشاره به سمت داورزنی به وی چشمک زد. ولاسکو با این حرکت شادی قهرمانی را با داورزنی تقسیم کرد.