واکنش مهدوی‌کیا درباره درگیری مایلی‌کهن و دایی

به گزارش افکارنیوز، مهدی مهدوی‌کیا درباره وضعیت تیم نوجوانان پس از اردوی تدارکاتی آلمان اظهار داشت: شرایط خیلی خوب پیش رفت و تیم در آلمان ۵ بازی تدارکاتی انجام داد. بچه‌ها با تیم‌هایی بازی کردند که دو سال از خودشان بزرگتر بودند و فکر می‌کنم اردوی خوبی قبل از شروع جام جهانی بود. این بازی‌های تدارکاتی نتیجه خوبی خواهد داشت و امیدوارم بتوانند از این تجربه به خوبی استفاده کنند.

بازیکن پیشین تیم ملی کشورمان با بیان اینکه در جام جهانی شروع سختی خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: شروع کارمان با تیم خیلی خوب آرژانتین است. بازی‌های این تیم را دیده‌ایم و می‌دانیم بازی سختی داریم، اما من در کنار تیم نوجوانان خودمان بودم و از نزدیک وضعیت آنها را دنبال کردم. به این تیم خیلی امیدوارم و کادر فنی هم خیلی تلاش کرده تا با این تیم نتیجه بگیرد. فکر می‌کنم در جام جهانی اتفاق خوبی برای ما بیفتد.

مهدوی کیا با اشاره به شروع اردوی تیم ملی بزرگسالان پس از ۱۱۰ روز عنوان کرد: بازی رسمی نزدیک است و اردو هم برگزار شد. فکر می‌کنم تیم ملی باید خودش را به خوبی آماده کند، چون مسابقات مهم جام جهانی را پیش رو دارد. همه می‌خواهند تیم ملی کشورمان بازی های امیدوار کننده‌ای را در جام جهانی انجام دهد و نتایج خوبی بگیرد.

کاپیتان پیشین تیم ملی کشورمان دعوت از چند بازیکن جوان به اردوی جدید تیم ملی را اتفاقی خوب دانست و گفت: حضور بازیکنان جوان در تیم ملی مسئله بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. امیدوارم بتوانند خودشان را نشان دهند و به تیم ملی کمک کنند، اما باز هم همه چیز دست کادر فنی است و آنها باید در این باره تصمیم بگیرند.

بازیکن فصل گذشته پرسپولیس با اشاره به وضعیت این تیم در لیگ برتر، خاطرنشان کرد: پرسپولیس با نتایج خوبی که گرفته توانسته خودش را در بالای جدول نگه دارد و بین مدعیان باشد. امیدوارم این اتفاق ادامه‌دار باشد و پرسپولیس بتواند به قهرمانی برسد.

مهدوی کیا در پاسخ به این سوال که پرسپولیس برای قهرمانی نیاز به تقویت دارد یا نه، تاکید کرد: این نظر کادر فنی است که اگر می‌خواهد تیم را تقویت کند، اما فکر می‌کنم پرسپولیس این فصل تیم خیلی خوبی دارد و به اندازه کافی بازیکن گرفته تا قهرمان شود.

مهدوی کیا در پاسخ به سوالی درباره اتفاقات استیلآذین و موضوعی که روانشناس سابق این تیم در آن از او هم نام برده بود و همچنین درگیری بین علی دایی و محمد مایلی کهن، گفت: در این باره اطلاع دقیق ندارم و ترجیح میدهم وارد این مسائل نشوم.