به گزارش افکارنیوز، نادر فریادشیران در خصوص شکایت علی دایی از وی و محمد مایلی کهن سرمربی این تیم اظهار داشت: ما با کمال میل آماده حضور در هر محکمه ای هستیم ولی به شرط آنکه آقای دایی دنبال لابی کردن نباشند.
بنده آماده پاسخ گویی به کلیه قضات بر اساس عدالت و نه بر اساس لابی هستم.

مربی تیم فوتبال صبای قم بیان داشت: فایل صوتی اظهارات علی دایی در خصوص مایلی کهن در وبلاگ مازیار ناظمی موجود است.

وی تأکید کرد: آخر من می خواهم بدانم که آقای دایی چه کسی هستند که این همه منم منم می کنند. همین آقای دایی خودش خوب می داند که با چه کسانی لابی دارد ایشان طاقت دیدن اسطوره هایی مانند احمد عابدزاده را ندارند؛ اصلا چرا نباید امثال عابدزاده در صحنه فوتبال حضور داشته باشند؟

مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: مردم ما آگاه بوده و مخالف ظلم به جامعه داوری هستند. این طور نمی شود که هر کسی از در می آید داوران را مورد کرنش خود قرار دهد.

فریادشیران ادامه داد: آقای دایی به روح پدرت قسم بخور که به مایلی کهن فحش ناموس نداده ای؟ شما عادت کرده اید که با لابی کردن به هر جا که می خواهید برسید؛ سرمربیگری پرسپولیس و تیم ملی را هم مدیون همین لابی بازی ها هستید. آقای دایی شما ما را از شکایت می ترسانید؟

وی عنوان داشت: آقای دایی شما شاگرد ما بوده و از لحاظ رفتاری جزو بدترین ها بوده اید، در خاطر دارید که در بازی های مقدماتی جام جهانی که آقای مایلی کهن تصمیم گرفت از شما در دیدار برابر سوریه استفاده نکند چطور داشتید از غصه دق می کردید؟! بعد شما می آیید و آقای مایلی کهن را محکوم می کنید؟ شمایی که راه آهنی ها را برخلاف تعهد به قراردادی که داشتید، پیچاندید و به پرسپولیس رفتید؟ شما همان انسانی هستید که می خواستید کریم باقری را به اجبار به تیم آرمینیا بیلفلد ببرید در حالی که ایشان به دلیل بعد مسافت قصد سفر به آلمان را نداشت و زمانی که مایلی کهن از تصمیم باقری برای نرفتن به آلمان باخبر شد اعلام کرد که بنده اجازه این جابه جایی را نمی دهم در حالی که خود کریم باقری قصد سفر به آلمان را نداشت و ما به آقای " لام " اعلام کردیم که اگر می خواهید می توانید علی دایی را به همراه خود ببرید ولی کریم باقری در کشورش به فوتبال ادامه خواهد داد.

مربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: آقای دایی شما برو و از ما شکایت کن چه کسی را می ترسانی؟! شاید شما توانسته باشید که از لحاظ فوتبال به درجه بالایی برسید و از لحاظ سجایای اخلاقی و انسانی حرفهای زیادی برای گفتن نخواهید داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد در این جا اشاره کنم به اظهارات علی پروین که خطاب به شما گفته بود که دایی تنها یک فرد معروف است و نه محبوب! شما کسی هستید که چشم دیدن خیلی ها از جمله فرهاد مجیدی را نداشتید، شما تنها یک فرد معروف هستید و جایی در دل مردم ندارید، به کسانی که در جلوی شما خم و راست می شوند نگاه نکنید! اکثر آنها از شما دل پری دارند و به اجبار به شما احترام می گذارند.

فربادشيران افزود: بنده از لحاظ سابقه بسیار از شما پیش هستم؛ زمانی که شما در کوچه فوتبال بازی می کردید، من عضو تیم ملی اعزامی به جام جهانی آرژانتین بودم.