کی‌روش من را هم ببیند!

به گزارش افکارنیوز، وی افزود: شاید از برخی مسائل ناراحت بودم اما هیچ ربطی به باشگاه و دایی و رویانیان نداشت بلکه دلیلش حاشیه‌ای بود که برایم درست کرده بودند.

حقیقی ادامه داد: بالاتر از خدا و قرآن مجید چیز دیگری نداریم، من هنوز هم خدای بزرگ را قسم می‌خورم که کارتی که گرفته بودم به عمد نبود و هیچ ربطی به عروسی برادرم نداشت. این را خود دایی و رویانیان هم می‌دانند اما برخی‌ها برایم حاشیه درست کردند.
هافبک قرمزپوشان تاکید کرد: چند هفته مسائلی پیش آمد که کار را برای من سخت کرد اما هواداران فهیم پرسپولیس بدانند که من افتخار می‌کنم در این تیم شاگردی دایی را می کنم.
حقیقی تصریح کرد: شاید برای هر فوتبالیستی سخت باشد که نیمکت نشین باشد اما من در این باره حتی با خود دایی و رویانیان نیز به همراه نماینده‌ام حرف زدیم و به جمع بندی‌های خوبی رسیدیم، ما همه باید کمک کنیم تا دایی بتواند با استفاده از ابزارهای خود در تیم پرسپولیس بعد از چند سال به قهرمانی برسیم.
وی افزود: راستش را بخواهید موقعی که در فجر بودم دوست داشتم با دو مربی کار کنم، یک دایی بود و یکی قلعه نویی. حالا به آرزویم یعنی کار با دایی رسیدم و هرگز دوست ندارم این شانس خوب را از دست بدهم به همین دلیل سعی می‌کنم بهترین عملکردم را داشته باشم تا دوباره نظر دایی را جلب کنم.
وی درباره اظهارات امیری معاون باشگاه استقلال که گفته حقیقی را نمی‌خواهیم گفت: من به این آقای محترم می‌گویم که من اصلا به استقلال فکر نمی‌کنم، همیشه برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم و انشالله بتواند به هدفش برسد. در آن تیم برای من امیر قلعه نویی اهمیت زیادی دارد و برایم قابل احترام است پس خواهش می‌کنم برخی آقایان درباره من حرف نزنند، وقتی که آدم ۱۰۰ می‌شود چرا باید دنبال ۹۹ برود، من الان در پرسپولیس بازی می‌کنم که با هواداران خونگرم و کادر فنی‌اش نمره ۱۰۰ دارد، پس چرا باید دنبال ۹۹ بروم، البته احترام قلعه نویی همیشه بر من واجب است.
وی افزود: وقتی در پیام یا فجر بودم به قلعه نویی احترام می‌گذاشتم. تنها روزی شاگرد ایشان می‌شوم که در استقلال نباشد اما نمی‌دانم که این آقای معاون چطور به خود اجازه داده که درباره من که بازیکن پرسپولیس هستم این طور حرف بزند، البته من هیچ وقت به استقلال توهین و بی‌احترامی نمی‌کنم و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم، امیدوارم که این آقا نیز درباره بازیکنان پرسپولیس حرفی نزند.
هافبک قرمزپوشان در ادامه صحبت‌هایش تاکید کرد: به نظرم در چند وقت اخیر این بازیکنان تیم‌های دیگر بودند که چراغ سبزی برای حضور در پرسپولیس نشان دادند نه من، من دوست دارم به دومین آرزویم بعد از شاگردی دایی برسم، اما روزی دوست دارم با قلعه نویی کار کنم که در استقلال نباشد. تا وقتی که پرسپولیس من را بخواهد بدون هیچ قید و شرطی در خدمت این تیم هستم.
حقیقی در مورد دعوت نشدنش به اردوی تیم ملی گفت: من باز هم به نظر کی‌روش احترام می‌گذارم و تا آخرین لیست جام جهانی تلاش می‌کنم، رفتن من و بازی در جام جهانی ورق و سرنوشت زندگی‌ام را عوض می‌کند پس باید از کی‌روش بخواهم که من را ببیند.
این بازیکن خاظر نشان کرد: می‌خواهم در جام جهانی باشم. همیشه طبق وظیفه‌ای که داشتم به نظر ایشان احترام گذاشتم و هیچ منتی هم نیست چون من یک بازیکن هستم اما فقط خواهش می‌کنم او که خودش من را به تیم ملی آورد، من را نگاه کند. به پرسپولیس آمدم، پیشرفت کردم نه پسرفت اما متاسفانه نتوانستم این بار لباس تیم ملی را باز هم بپوشم.
حقیقی ادامه داد: البته برخی‌ها حرف هایی که می‌زنند، باور نمی‌کنم. کی‌روش بزرگترین مربی است که به ایران آمده، او در تیم‌های منچستر و رئال بوده و قطعا حق رابه حقدار می‌دهد. پوشیدن پیراهن تیم ملی برای هر بازیکنی مثل من یک افتخار است که امیدوارم در جام جهانی این افتخار نصیبم شود.