به گزارش افکارنیوز، داود حقی در تمرینات آبی ها حضور دارد و قلعه نوعی از وی خواسته است که در تمرینات شرکت کند، اما این در حالی است که وی با شرایط خاص روبرو شده است و مشخص نیست که بتواند نظر مثبت امیر قلعه نوعی را جلب کند زیرا وی اعلام کرده است که این هافبک بالا در تمرینات استقلال حضور یابد و یک هفته در کنار دیگر بازیکنان تیم حاضر باشد تا در نهایت و پس از یک هفته در خصوص وی تصمیم گیری شود.

شایان ذکر است: این بازیکن با شرایط روبرو شده است که قصد دارد در تیم استقلال برای نیم فصل دوم بماند اما این اتفاق رخ نداده است و هیچ چیز در خصوص وی قطعی نیست و داود حقی باید منتظر بماند.

**شایعه ای که به گوش آبی ها نیز رسید
**رضا حقیقی نیم فصل استقلالی می شود؟


بحثحضور بازیکنان جدید در تیم استقلال برای نیم فصل دوم مطرح است و رضا حقیقی جزو این نفرات است که با نارضایتی در پرسپولیس حضور دارد.

رضا حقیقی انتظار حضور در ترکیب تیم پرسپولیس را دارد اما وی نتوانسته است در این خصوص نظر مثبت علی دایی را جلب کند، البته عنوان شده است که وی قصد جدایی از این تیم را در نیم فصل دوم دارد و در این خصوص بحثحضورش در تیم سپاهان نیز عنوان شده است.

شایان ذکر است: در خصوص حضور وی در تیم استقلال نیز مباحثمطرح و عنوان شده است و در حال حاضر این خبر به اطلاع مسئولین استقلال نیز رسیده است و آبی ها اظهار تعجب و بی اطلاعی کردند اما این بحثعنوان شده است تا شرایط این بازیکن مورد بررسی قرار بگیرد.

گفتنی است: سپاهان نیز جزو مشتریان این بازیکن است و به احتمال زیاد اگر شرایط حضور این بازیکن در تیم استقلال مهیا نشود حقیقی به سپاهان می رود.

**مدافع استقلال دعوت به آرامش شد
**حاشیه سازی در تیم جریمه مالی دارد


حنیف عمران زاده مدافع تیم استقلال با یک هوادار درگیری لفظی داشت و مورد انتقاد مسئولین تیم قرار گرفت و دعوت به آرامش شد.

حنیف عمران زاده مدافع تیم استقلال بارها در این خصوص در تیم با مشکلاتی روبرو شده است و اعضای مسئول و مربیان تیم استقلال از وی خواستند تا در این مورد آرامش خود را حفظ کند تا اخبار مربوط به این حواشی به تیم ضربه وارد نکند.

از طرفی دیگر اعلام شده است که این بازیکن در خصوص نوع برخورد به مسئولین تیم استقلال توضیحاتی را ارائه کرده است و اعلام داشته که در این موضوع دخالت و تقصیری نداشته است و نوع برخوردها با وی درست نیست.

شایان ذکر است: مسئولین تیم استقلال اعلام کردند که در این خصوص بحث مقصر و یا چگونگی برخورد مهم نیست به همین دلیل مسئولین ماجرا پیگیر ماجرا هستند تا بازیکنان با حفظ آرامش و برخورد منطقی به حواشی اطراف تیم که هر لحظه ممکن است به تیم ایجاد شود تا آرامش تیم به هم نخورد پایان دهند تا شرایط به نفع استقلال پیش برود.