به گزارش افکارنیوز؛ مراسم تجلیل از مربیان سابق و کاپیتان‌های ادوار تیم ملی با عنوان مردان قانون‌مدار فوتبال ایران که نماد اخلاق در فوتبال ایران هستند با حضور جامعه فوتبال و جامعه داوری برگزار شد.

در این مراسم مسوولان فدراسیون فوتبال نظیرعلی کفاشیان، نبی، آیت‌اللهی، فریدون اصفهانیان وهم‌چنین کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی به همراه کادر فنی، جواد نکونام کاپیتان تیم ملی و هم‌چنین مربیان و پیشکسوتان فوتبال نظیر علی دایی محمد پنجعلی، محمد مایلی‌کهن، ابراهیم‌زاده، حسین فرکی، اصغر شرفی، حسن روشن، علی‌اصغر مدیرروستا، محمد نوازی، مهدی فنونی زاده، همایون شاهرخی، بیژن ذوالفقارنسب، نادر فریادشیران و پیشکسوتان داوری همچون محمد فنایی، دزفولی، مسعود مرادی، عنایت، عزیزمحمدی، خسروی برگزار شد.

هم‌چنین در این مراسم قرار است از کتار مردان قانون مدار فوتبال ایران که در آن بیوگرافی بازیکنان تیم ملی و ۱۲۰ بازیکنی که بیش از ۳۰ بازی ملی دارند و کارت زرد و قرمز دریافت نکرده اند رونمایی شود.

قرار است در این مراسم از حشمت مهاجرانی، اصغرشرفی، بیژن بیژن ذوالفقارنسب، محمد مایلیکهن، همایون شاهرخی، حسین فرکی به عنوان مربیان سابق تیم ملی و همچنین علی دایی، احمدرضا عابدزاده، علی پروین، جواد نکنام به عنوان کاپیتان های ادورا تیم ملی تجلیل به عمل آید که عابدزاده، پروین تا این لحظه به این مراسم نیامدهاند.