به گزارش افکارنیوز، طی روزهای گذشته برخی سایت‌ها از جدایی قریب الوقوع آندرانیک تیموریان و پیوستن شماره ۱۴ به تیم‌های خارجی خبر داده‌اند. صحبت از پیشنهاد یک تیم کره‌ای به تیموریان است. گفته می‌شود اماراتی‌ها نیز خواهان جذب تیموریان هستند.

البته پیشنهاد شرقی‌ها را به آندو بیشتر می‌توان باور کرد چون پیش از شروع فصل رابط یک تیم کره‌ای با تیموریان برای رفتن به کی لیگ گفت و گو کرده بود اما مدیرعامل باشگاه استقلال اجازه نداد تیموریان از دست استقلال بپرد. بار دیگر شنیده می‌شود که رابطان تیم‌های کره‌ای برای فصل جدید کی لیگ دست روی تیموریان گذاشته‌اند اما آندو تصمیم گیری درباره آینده‌اش را به عهده باشگاه گذاشته و به رابطان باشگاه کره‌ای اعلام کرده تصمیم باشگاه تصمیم او است چراکه در این برهه بازیکن باشگاه استقلال محسوب می‌شود. شایعات روزهای اخیر موجب شد تا سراغ شماره ۱۴ فوتبال ایران برویم.

مردي كه طي سالهاي اخير همواره يكي از كليديهاي تيم ملي كشورمان بوده است. تيموريان درباره اينكه نظرش پيرامون اين پيشنهادها چيست گفت: من بازيكن باشگاه استقلال هستم و دوست ندارم تا پايان فصل از استقلال جدا بشوم مگر آنكه باشگاه بخواهد چنين كاري بكند. تابع نظر مديرعامل باشگاه استقلال هستم. از آندو درباره مشكلات مالياش پرسيديم كه او بي معطلي گفت: هميشه سعي كردم مشكلات ماليام را در خفا و با باشگاه حل كنم. دليلي ندارد كسي درباره ميزان دريافتي من از باشگاه چيزي بداند. اينكه پولي گرفتم يا باشگاه پولي به من نداده اصولا به من و باشگاه مربوط ميشود و دوست ندارم در اين باره در رسانهها چيزي بگويم.