به گزارش افکارنیوز، دایی شخصا برایم ایمیل زده و خواسته که در نیم‌فصل دوم برای پرسپولیس بازی کنم. من هم اواخر اکتبر - کمتر از یک ماه دیگر - به ایران می‌آیم

بازی نمادین با ستارگان سابق میلان را باشگاه برای خداحافظی چند تا از ستاره‌هایش تدارک دیده است و حالا آن را گره زده به تولد ۵۰ سالگی‌اش.

پرسپولیس در دی ماه امسال ۵۰ سالگی را پشت سر می‌گذارد و بدش نمی‌آید بازی با میلان را هم هدیه‌ای بنامد برای همین تولد.

تولدی که قرار است محبوب‌ترین ستاره‌های تاریخ پرسپولیس را دوباره به زمین فوتبال بکشاند و یکی از این ستاره‌ها هم ایمون زاید است. همان بازیکن دو رگه ‌ایرلندی - لیبیایی که بعد از هت‌تریکش، دیگر هیچ گلی را در دربی‌ها ندیدیم و حالا پیراهن تیم شارموک روورز ایرلند را به تن دارد.

زاید را قرار است در بازی با ستارگان میلان بار دیگر در ترکیب پرسپولیس ببینیم و البته شایعه بازگشتش به پرسپولیس، هنوز هم بر سر زبان‌ها است. او گفته که برای حضور در بازی بزرگداشت پرسپولیس ۵۰ ساله سفری دوباره به تهران خواهد داشت، به این امید که پیراهن قرمز رنگ پرسپولیس را دیگر از تن درنیاورد. حالا هم با اشاره به بازگشتش توضیح می‌دهد: «دوری از پرسپولیس خیلی سخت است.

برای خودم هم جالب است که در این مدت کوتاهی که در خدمت این تیم بودم، کاملا به پرسپولیس وابسته شده‌ام. البته فکر می‌کنم این رابطه دوطرفه است چون مدیران باشگاه و کادر فنی پرسپولیس هم همیشه به یاد من هستند.

همین چند روز پیش بود که آنها به من ایمیل زدند و برای حضور در جشن ۵۰ سالگی باشگاه و بازی با میلان دعوتم کردند. این خیلی خوشحال‌کننده است که می‌توانم دوباره دوستانم را ببینم و در کنار کسانی باشم که دوست‌شان دارم.

علی دایی را واقعا دوست دارم و باید بدانید که فوتبال بین‌المللی‌تان را همه دنیا با نام او می‌شناسند. خوشحالم که او فوتبال من را قبول دارد.

دایی شخصا برایم ایمیل زده و خواسته که در نیم‌فصل دوم برای پرسپولیس بازی کنم. من هم اواخر اکتبر - کمتر از یک ماه دیگر - به ایران می‌آیم تا هم در جشن باشگاه شرکت کنم و هم با مدیران باشگاه حرف بزنم. امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که در تهران بمانم.»

ایمون زاید البته تازه یک‌چهارم از قرارداد دو ساله‌اش با شارموک را پشت سر گذاشته و پیش‌تر گفته بود که در بازگشت به پرسپولیس، مسائل مالی را هم در نظر خواهد گرفت.

یک مورد دیگر هم هست که این بازیکن به خاطرش ابراز نگرانی کرده بود و آن اینکه علی دایی بر اساس عملکرد بازیکنانش در تمرین، آنها را برای بازی گزینش می‌کند و زاید هم بازیکنی است که زیاد حال و حوصله تمرین کردن ندارد.

او همان فصل پیش هم که با ژوزه درگیر شده بود، می‌گفت که بازیکن تمرین نیست و فقط در بازی‌ها می‌تواند خودش را نشان بدهد.

حالا بايد ديد آيا او و دايي بر سر اين موضوع با هم كنار ميآيند كه زايد ايرلند را به خاطر پرسپوليس ترك كند يا حضور دوبارهاش در فوتبال ايران در همان يك بازي غيررسمي با ستارگان سابق ميلان خلاصه خواهد شد.